Foto bij || 7

Luke Robert Hemmings


Vandaag was onze eerste optreden als voorprogramma van One Direction en allemaal waren we heel enthousiast en vooral heel erg hyperactief.
“Kalmeer jongens, jullie gaan dat straks perfect doen. De generale repetitie was toch ook goed?” Niall kijkt ons lachend aan.
“Zeg me niet dat jij niet zo zenuwachtig de eerste keer?” Niall begint ook te lachen en zucht.
“Ik ben nog steeds zenuwachtig, zeker dagen als vandaag. Het eerste concert van een nieuwe tour. Maar we moeten kalm blijven en straks duizenden hartjes blij maken.”
“Zeg nu niet duizenden, dat helpt niet!” roept Calum, waarna hij tegen Niall zijn arm slaat. Liam begint te lachen.
“Wij gaan ons omkleden, Lou komt direct naar jullie ook. Maar Niall heeft gelijk, jullie moeten toch even kalmeren hoor.” Louis knikt ter bevestiging van wat Zayn juist zegt.
“Gebruik deze energie straks op het podium en dan ben ik zeker dat de fans van jullie zullen houden.” Zegt Zayn nog, waarna hij ons alle vier een schouderklopje geeft.
“Maar neem onze fans niet af he!” Lacht Harry, waarna ze alle vijf onze kleedkamer verlaten.
“Oke misschien hebben ze gelijk.” Zegt Ashton, waarna hij ons zuchtend aankijkt en zich laat vallen op de bank.
“Natuurlijk hebben ze gelijk, ze hebben al veel meer ervaring.” Zucht ook Calum, waarna hij zich naast Ashton laat zakken op de bank.

Lou en nog enkele stylisten komen onze kleedkamer binnen en glimlachend kijken we haar aan.
“Heey!” schreeuw ik, wanneer Lou door mijn haar wrijft en direct schiet iedereen in de lach.
“Is toch niet erg Hemmings, ik moet je haar toch nog doen. Hup alle vier in de stoel, binnen een klein uurtje moeten jullie op het podium staan rocken!” Alle vier springen we terug enthousiast op en lopen naar de stoeltjes. Daar krijgen we allemaal verschillende soorten créme en make-up op ons gezicht en wordt ons haar gedaan.
“Jullie kleren hangen daar, doe die maar aan en dan zal het bijna tijd zijn.” We knikken en doen onze kleren aan wanneer het groepje stylisten buiten is, waarschijnlijk gaan ze nu naar One Direction om hun perfect in orde te maken.

Na ons gedeelte van het optreden lopen we vol adrenaline het podium af en vallen elkaar in de armen.
“Jongens dit was perfect!” Gil ik, waarna we elkaar nog harder knuffelen.
“En het was niet de laatste keer.” Lacht Ashton.
“Ik ben zo trots op onszelf. Allemaal dankzij jou Luke.” Samen wandelen we terug naar onze kleedkamers. We nemen alle vier een flesje water en laten ons enkele minuten in de zetel vallen. We hadden afgesproken om straks ook naar One Direction te gaan kijken in de ruimte speciaal voor ons, onze vrienden en die van One Direction natuurlijk.
“Waarom allemaal dankzij mij?” Ik kijk de jongens rond en zie hun allemaal hun wenkbrauwen optrekken.
“Jij bent begonnen op YouTube?” Zeggen ze alle drie tegelijk.
“Maar zonder jullie had ik hier ook niet gestaan hoor!” Alle drie kijken ze mij blij aan.
“We hebben het gemaakt jongens! Wij, 5 Seconds of Summer, doen het voorprogramma van the biggest boyband in the world!” Roept Michael, waarna hij opspringt en in de zetel begint te springen.
“Kom we gaan naar onze ouders.” Zegt Calum. Onze ouders stonden in de aparte ruimte samen met nog enkele vrienden. Bij ons eerste zo grote optreden, konden zij toch niet ontbreken?
“Heey guys, jullie hebben dat perfect gedaan!” Roept Anne direct, waarna we allemaal onze ouders om de hals vliegen en dan ook de ouders van de andere jongens begroeten.
“Dag jongens, Ik ben Eleanor”
“Vriendin van Louis toch?” Vraagt Ashton nog eens voor de zekerheid, waarna Eleanor knikt.
“En ik ben Sophia, vriendin van Liam.” Allemaal geven we hun een kus op de wang.
“Perrie zullen jullie ook wel nog leren kennen, maar zij is zelf op tour.”
“Met Little Mix!” Roept Michael direct, waardoor iedereen begint te lachen.

“Mam, waar is Fay?” Vraagt Calum, waarna hij de groep rondkijkt.
“Ja en waar is Jaylinn?” Roept Michael ineens. Fay is de beste vriendin van Calum en Jaylinn is de beste vriendin van Michael.
Sommige dachten dat ze allebei meer waren, maar wij wisten dat ze gewoon beste vrienden waren.
Ondertussen waren Fay en Jaylinn ook al beste vriendinnen en vaak waren we ook met ons zessen samen.
“Die zijn samen om drinken jongens, ze hebben jullie wel zien optreden hoor.” Ik zie mijn beste vrienden opgelucht kijken.
Ik zie Jaylinn en Fay afkomen, maar Calum en Michael staan beide juist met hun rug naar hun. Snel zetten ze het drinken op een tafeltje, waarna ik ze naar elkaar zie knipogen.
"Mikeey!" Roept Jaylinn, waarna ze in Michael zijn rug springt en ze zo in een rare knuffel terecht komen.
“Calpal!” Lacht Fay, waarna die twee elkaar op een gewone manier knuffelen.
Daarna krijgen we allemaal nog een knuffel van de twee meiden.

“Jullie waren perfect!” glimlacht Fay, waarna ze zich in Calum zijn armen nestelt.
Op momenten als deze wou ik ook een band hebben met iemand zoals hun. Niet dat ik mag klagen met 3 beste vrienden als Calum, Ashton en Michael hoor. Ook niet met mijn band met Fay of Jaylinn, maar toch.
Een vriendin die je in alles kan vertrouwen, waartegen je alles kan zeggen? Of het nu gay klinkt en juist heel zielig als jongen. Iemand die jou gewoon altijd gerust kan stellen en terug kan doen lachen. Iemand die zo trots op me was, als deze twee meiden op hun beste vriend, dat was wat ik wou.

Ik hoop dat jullie deze wat goed vinden?
Zelf vond ik hem heel moeilijk om te schrijven, dus ik snap het als jullie deze wat minder vinden.
Maar ik wou jullie een Luke POV geven.
Jullie zullen wel nog even moeten wachten op de hereniging tussen Jade en Luke, maar misschien dat ik er al eens een verassing insteek die ik zelf nog niet gepland heb. Omdat ik misschien zelf eens niet zal kunnen wachten ^^

Haha ook zullen jullie wel al gemerkt hebben dat ik een beetje obsessed ben met Pretty Little Liars? Dat is mijn derde obsessie. Na 1D en 5SOS dus haha sorry hiervoor ;)

Reageer (4)

  • Monks

    Het is moeilijk om in een jongens POV te schrijven en ik vind dat je het goed hebt gedaan! :-)

    9 jaar geleden
  • Miesmuizer

    Fuck. Elounor. FUCK. FUUUUUUUUUUUCK. NEEE.

    9 jaar geleden
  • Archenemy

    Aaawhh (: JADE&LUKE&JADE&LUKE&JADE&LUKE&YEAH
    en.. obessions everywheree :')

    9 jaar geleden
  • Hemmotionz

    Naaahh iedereen is wel geobesedeerd door iets (of veel te veel dingen) (net als ik) zeker? Puurfect stukje! Snel verder? Xxx oh ps lucas: youve got jade mwehehege

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen