Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Smexy

    YEAH NARRY... You make me so happy with that. BEST BROMANCE EVER

    dussssssssss ik weet niet wat ik moet zeggen. Je merkt gwn nog zo goed dat Harry nog steeds smoorverliefd op haar is en ik hoop echt dat Vicky weer mee gaat naar London, maar als jij verteld dat er nog veel cute moments gaan komen dan vertrouw ik daar wel in.

    Ook Vicky en Alfie zijn cute want ja broeder/zuster liefde is altijd cute. (Vindt ik dan).

    En een extra stukje mag altijd, dat maakt ons zeker happy.
    En zeker mij, want ik ben zo ziek als een ik weet niet wat en ik voel me zwaar belabberd, dus wat extra lezen is nooit mis en zeker niet als het jou story is. Want het is geweldig. En het maakt me happy.

    X

    9 jaar geleden
  • Anaklysmos

    YES EEN NARRY VERHAAL. Oké, ik hou van Narry. Gosh, nu ben ik toch benieuwt hoe de fans zouden reageren als ze de documentaire zien waarin Haz zichzelf dingen aandoet enzo. Oh. Jij schrijft echt geweldig vooral hoe Haz haar beschrijft krijg ik kippevel van.
    Ik zeg geen nee tegen een extra hoofdstukje, :Y)

    9 jaar geleden
  • Chasing1D

    Ze was prentenboek voor peuters, ze was een rubiks-kubus van vijf bij vijf waarvan de oplossing niet te googlen was. Er was geen oplossing. Je kon haar draaien en twisten en omkeren, maar iedere kant van haar was na elke draai of twist of omkeer anders. Haar kleuren zaten altijd door elkaar, ze zaten nooit gelijk aan een zijde. En dat was prachtig. Zij was prachtig. Ze was fantastisch.


    Als iemand mij zo zou beschrijven, zou ik echt wenen. Met andere woorden, note to future husband lol
    Dit hoofdstuk bewijst nog maar eens hoe ongelofelijk jouw schrijfstijl is!

    Niet heel veel interessants.


    No no. Niet doen. Het is echt super like.. wow.
    xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen