Daar gaat de liefde.. mar voel de drama.. Zo seks hebben en de dag erna al bedrogen zijn Ö Jasper!

Charlotte’s POV:
“Waarom wil je nou zo snel op school zijn?”
Jacob keek me vragend aan, terwijl hij de auto parkeerde naast die van Leyna.
Ik haalde mijn wenkbrauw naar hem op en lachte
“Oh juist, Jasper. Nuja. Je rijdt met me mee na school, toch?”
Ik knikte uitbundig en keek hoe andere auto’s de parking op reden.
“Waarom is Leyna hier al?”
“Ze moeten oefenen voor haar piano optreden, dat zou je geweten hebben als je wat meer oplette,” mompelde hij.
“Ik zal straks bij haar langsgaan, ik zal haar geluk wensen en… ik zal haar mijn nieuwe nummers laten zien”
Hij knikte uitbundig, blij dat ik heel even iets anders zou doen dan gewoon maar bij Jasper zijn.
“Oké, ik ga maar eens op zoek naar, Jazz” zei ik en opende het portier.
“Charlotte?”
Ik keek naar hem om, zijn ogen diep bruin,”zijn jullie nu… officieel samen?”
“Euhm… ja, ik denk het wel…”
“Oh, nou goed,” fluisterde hij en toverde een glimlach op zijn gezicht.
“En jij bent nog steeds mijn aller beste vriend,” ik legde mijn hand om zijn wang en drukte er een kus op.
Zelfs door zijn donkere huid heen kon ik hem zien blozen.
Ik gniffelde, stapte uit, sloeg het portier dicht en rende naar school.
“Hé Fran? Heb jij Jasper gezien?”
“Euhm, ja die ging daarnet de muziekklas binnen,” peinsde ze.
“Bedankt.” Ik glimlachte dankend naar haar en rende zo snel men voeten me kon brengen, naar de muziekklas.

Jasper’s POV:
Ze kroop nog dichter men schoot op, vastbesloten dat ze me nu voor haar zou hebben.
Ze zocht men lippen, staarde voor de laatste keer in men ogen en drukte haar lippen tegen de mijne.

Charlotte’s POV:
Ik glimlachte toen ik de deur zag, dit zou makkelijker zijn. Ik zou direct Leyna kunnen gelukwensen en Jasper bij me hebben.
Ik legde men hand op de deur,”He Jasper, Ik zocht je en…”
Men hart sloeg een slag over, stopte en brak in miljoenen kleine stukjes.

Reageer (6)

  • xCarpeDiemx

    Ik heb je gewaarschuwd, arrogante gemene ***** ***** **** *** *****!!!!
    (&*^#@ !#$*&^!!!!!

    1 decennium geleden
  • Avengers

    NEEEEEEE!!!!!!
    OMFG DIT MAG NIET!:@:@:@
    IK BEN BOOOS OP JASPER Ö

    1 decennium geleden
  • Elucidate

    -zit te gillen-

    jasper is gemeen

    ik vond hem leuker met een boxer met konijntjes op:S

    1 decennium geleden
  • Grizzly

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!! stoute stoute stoute jazz!!!! grom!! arme Charlotte!!

    1 decennium geleden
  • Zucht

    OMG jasper neee!!!!!!
    oooh is love drama its so dramatic!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen