Foto bij Voorwoord.

MERRY CHRISTMAS, EVERYBODY!

Ik ga een Short Story schrijven met elk lid van One Direction. Elk verhaal is natuurlijk in het thema van Kerstmis. Je krijgt de kans om door de ogen van de jongens mee te kijken hoe zij deze tijd van het jaar beleven en vooral met wie, want Kerstmis is tenslotte de meest romantische periode van het jaar.
Dit verhaal is gebaseerd op Love Actually, Valentine's Day en de 5 Seconds of Summer versie van HarrysWife en itsmagicc.

Elke maandag van december komt deel één van een nieuw Short Story online over één van de jongens. Twee dagen later, op woensdag, volgt het laatste deel van dat kortverhaal.
Op 1 december begin ik met het Short Story over Zayn, het einde komt op 3 december online.
Op 8 december is het de beurt aan Harry, met het laatste deel op 10 december.
Daarna volgt Liam op 15 december. Zijn Short Story eindigt op 17 december.
Op 22 december zal het gaan over Louis, het einde komt dan op 24 december.
Niall komt als laatste aan de beurt op 29 december, om dan te eindigen op 31 december.
Het weekend vóór deze datums komt er nog een extra stukje online dat bedoeld is als een soort voorpagina voor de afzonderlijke Short Stories. Je maakt bijvoorbeeld wat kennis met het vrouwelijke hoofdpersonage en ik licht al een tipje van de sluier op over de verhaallijn.

Liefs,
Horlinson

Reageer (6)

  • Niallerslove

    Dit is zo ontzettend leuk gedaan! (:

    7 jaar geleden
  • Lexia

    Fuck yeah ik kan zo niet wachten
    ik hou zo erg van Kerst
    LOVE IT

    9 jaar geleden
  • DreamyHoran

    Lijkt me een leuk verhaal! +Abo! :)

    9 jaar geleden
  • HarrysWife

    Ik weet nu al dat het leuk gaat worden!

    9 jaar geleden
  • Fortius

    Kerstmis én One Direction?
    This should be good c:

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen