Foto bij Fragile: Haat

Sorry dat ik zo lang niet geschreven heb!

Hoe kon Ravin zo stom zijn! Ik kijk naar beneden en zie Ravin en een meisje samen in het bos rennen. Hoe kon Ravin zo naïf zijn? Waarom gaat ze om met de vijand? Waarom doet ze dit!? De vragen blijven in mijn hoofd spoken. Ik kijk weer naar boven Darkness zou zo komen. En dan zou hij het fijn vinden als ik Ravin mee had, maar ze zou nooit meehelpen. Eerst begon ze goed. Ze huilde dat betekend dat ze van mij hield, maar ze kon me wel los laten. Ze vocht met de veel sterkere en oudere vos, verloor, maar dat betekende wel dat ze moed had. De vlucht was fantastische ze hield het goed vol en ze wist zelfs een paar kevers te pakken. Daarna rende ze dieper het bos in waar veel vos waren; ze werd steeds weggejaagt en durfde ze niet meer te vechten. Ze had geen tijd gehad om te jagen, maar ze hield het lang vol totdat... Je weet het wel. Tot dat 'zij' kwam. Ik zucht de strijdt zullen we verliezen zonder haar. En als ze geen mensen haat zou ze het nooit doen. Ravin heeft een moeilijke tijd gehad zonder mij, maar dit gaat echt te ver. 'Fragile?' Roept een duistere stem bij de uitgang snel loop ik naar boven.

Reageer (2)

  • OosterEiland

    Dat is de bedoeling...xD

    9 jaar geleden
  • Lorem

    Huh? Dit hoofdstuk verward me. XD uitleg?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen