Foto bij Hahah. Funny.

Na zo'n kwartiertje lopend-fietsen kwamen we thuis, helemaal uitgeput van het vele lachen. 'Zag je hun gezichten?' vroeg Justin lachend en liet zich in de zetel vallen,' Serieus, die mensen dachten zeker dat we stapelgek waren!''Zowiezo,'grijnsde ik en ging naast hem zitten. 'Zo,'zei hij met nieuwsgierigheid in zijn stem,'Wat voor raars?' Ik zuchtte en nam een dvd vast die net op tafel lag, gewoon omdat ik voelde dat ik iets nodig had om vast te houden. Mijn haar viel voor mijn ogen zodat ik Justin maar wazig en bruinig zag. 'Oké dan. Maar vind me niet knotsgek, oké?' Ik keek hem verwachtingsvol aan. 'Oh, zusje van me, daar is het al te laat voor,'deelde hij mee,'Vanaf jou geboorte wist ik al dat je volslagen gek was.' Het bleef even stil tot hij uit het niets opeens 'Olé!' riep. Ik begon te vertellen, hopend dat hij me niet zou uitlachen met mijn verhaal. 'Ik was boeken aan het wegzetten tot ik me raar voelde. De adrenaline stroomde door mijn hele lichaam, mijn hart klopte sneller en er schoot een rilling over mijn hele rug. Ik hoorde teksten die mannen en vrouwen voorlazen. Het waren teksten van boeken zelf. Ik herkende ze; Twilight, Hart van Inkt.. En het stopte niet tot ik me echt misselijk voelde en op de grond viel.' Ik keek naar hem en wachtte af. Hij beet op zijn lip en had er het blijkbaar moeilijk mee. 'Ik..eu..wow.' Tot hij begon te lachen. Hard te lachen en ik schaamde me rot. 'O, Lily,'zei hij en de tranen stroomden bijna over zijn wangen,'Ik was er bijna ingetrapt! Goed geprobeert, zus. Echt, serieus goed!' en hij gaf me een aai over mijn hoofd,' Pratende boeken, geweldige fantasie!' 'Maar ik..het is waar!' hakkelde ik en werd rood. 'Haha,'zei Justin droogjes. 'Maar echt, geloof me!''Lily.. nu is het niet echt grappig meer..' Ik keek hem kwaad aan en vouwde mijn armen over elkaar. Oke, hij was betrouwbaar maar dit was ook echt niet leuk. Misschien was oma, wijze oma toch dan niet zo'n slecht idee. ik keek koppig de andere kant op en dat had Justin door, want hij begon snel over iets anders:'Heh. Ik heb een idee. Misschien kunnen we straks films kijken. Of.. voorlezen. O! Elkaar bang maken met boeken!' Hij liet zijn duivelse glimlach aan me zien. 'Ja!' zei ik meteen enthousiast:'Ja, dat doen we!' En we gingen het doen, ik wilde Justin wel eens zien gillen als een bang, klein meisje.

Reageer (4)

  • Eef95

    Hart van Inkt + voorlezen = Ramp

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Lioness

    jaah, hij kan wel gillen als een bang klein meisje xD

    1 decennium geleden
  • Lioness

    jaah, hij kan wel gillen als een bang klein meisje xD

    1 decennium geleden
  • Attachments

    Justin, het kleine meisje :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen