Aanrader 1 • OP • Observaties van een Muurbloem.

Let op: dit hoofdstuk is aangemaakt op 29-11-14, de informatie hieronder kan zijn veranderd.

Door wie: Niniwa1
Status: Lopend
Hoofdstukken: 40
Genre: Onbekende Personen, Romantiek, Drama
Bijzonderheden: Tweede Plaats in Beste Verhalen van Quizlet 2014

Link: Observaties van een Muurbloem

Samenvatting:
De zestienjarige Jessica is geen opvallend persoon. Nooit geweest, eigenlijk. Wanneer ze de zomer doorbrengt bij een vriendin van haar moeder thuis, wordt sociaal contact onvermijdelijk. Meestal verdwijnt ze haast tussen de lichtvoetige Apple, vrijzinnige Tamara, hartenbreker Gabriel en de mysterieuze Charlie. Voor haar jeugdvriend Ryan is ze wel zichtbaar. Maar hem kan ze ook niet alles wat ze ziet, vertellen.
Want in het strandhuis bereikt het drama een kookpunt en Jess wordt een kluis vol geheimen...

Recensies:
'waaaaauuwww...
Meest echt-voelende verhaal die ik ooit gelezen heb op quizlet.'

'Jij hebt een heel meeslepende en visuele schrijfstijl. Jouw verhaal speelt zich echt als een film af terwijl je aan het lezen bent. Heb een glimlach van oor tot oor!
Heel erg mooi!'

'Het leest vlot, goede schrijfwijze. Eigenlijk is alles perfect!'


Mijn mening:
Goed geschreven herkenbaar verhaal. Een fijne schrijfstijl, realistische personages. Voel je vooral niet tegengehouden door het aantal hoofdstukjes; die heb je binnen een uur uit. Zeker aan te raden!

Heb jij ook nog aanraders voor een story? Stuur maar op, genre maakt niet uit. Schrijf je eigen mening erbij, en de rest doe ik.

Reageer (1)

  • niniwa1

    Aaaah, je bent veel te lief, jij! x. X x. X x x x x x x x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen