Shanty.

Ik trok mezelf uit bed en keek naar de jongen. Met een voldaan gevoel stond ik op uit bed en haalde een hand door me haar. Ik zuchtte en trok mijn kleding stukken weer één voor één aan. Gelukkig sliep de jongen, zijn naam was volgens mij Harry maar meer weet ik ook niet. Ik boog me voorover en maakte een snelle knot in me haar. Mijn andere spulletjes pakte ik ook en sloeg mijn tas over me schouder en keek nog even naar de jongen met de krullenbos. Hij was echt goed. Net een beest. Voorzichtig opende ik de slaapkamer deur. 'Waar ga je heen?' hoorde ik opeens een hese stem achter me, langzaam draaide ik mijn gezicht naar het bed. 'Naar huis' zei ik zacht en hoorde hem zachtjes kreunen. 'Nu al?' zuchtte hij en ik hoorde dat hij bewoog en overeind kwam. 'Kun je niet nog heel even blijven?' Hij klikte het lichtje aan naast zijn bed en ik zag dat hij ook nog naakt was. Ik bleef hem bekijken hoe hij zijn boxer aan deed. Snel schudde ik me hoofd. 'Nee sorry ik moet echt gaan' ik beet op me lip, straks wilde hij nog wat van me. 'Laat je me nu alleen?' vroeg hij zuchtend en een tikkeltje teleur gesteld. Ik beet zacht op me lip toen ik hem op me zag aflopen. Volgens mij had hij nog teveel drank op. Hij drukte een kus op mijn mond en glimlachte. 'Je was goed' zei hij met een lacherige stem. De alcohol geur drong door me neus. Ja hij had nog genoeg op. Zijn gezicht draaide zich weer opzij en hij keek naar de klok. 'Het is pas één uur snachts' herhaalde hij en streelde zijn vingers langs me gezicht. Eigenlijk wilde ik naar huis maar hij was .. ja hij was zo aantrekkelijk en sexy. Ik streelde met me vingers langs zijn gespierde lichaam en zijn mooie tattoos. 'Wat wil je doen dan?' fluisterde ik zacht. 'Ik wil jou' zei hij en drukte een kusje in me nek en hoorde hem zachtjes grommen. Een kleine kreun verliet mijn mond. Eigenlijk was ik te moe voor nog een keer. Waarom sliep hij nou gewoon niet. Of ik had teveel geluid gemaakt. Zachtjes duwde ik hem weg. 'Nee ik moet nu echt gaan, ik bel je nog wel een keer' vlug draaide ik me om maar hij hield me pols vast. 'Alsjeblieft' herhaalde de krullenbol opnieuw. 'Nee' ik trok me pols los en liep snel naar de trap toe en richting beneden. 'Slet' hoorde ik nog achter me en de deur werd hard achter me dicht gegooid, ik was alweer snel buiten en het was koud buiten. Vlug deed ik mijn sjaal om en beet op me lip. Het woord slet.. was ik dat echt? Was ik zo iemand echt? Nee toch? Ik keek nog even achterom naar het huis en haalde mijn fiets van het slot. Het was een leuke avond geweest, ik was in de disco en had hem ontmoet, leuke jongen maar het word toch niks. Ik stapte op mijn fiets, en fietste richting me huis niet zover hier van vandaan. Me ouders sliepen toch al.

__
Hope you like.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen