Foto bij Chapter fifty-one.

~ Alison Lilian Hale.

Ik kon echt niet geloven dat ons plan had gewerkt. Het had gewoon gewerkt, management was het met ons eens. Ze hadden eindelijk ingezien dat het fout van hun was om Ashton te dwingen om met Isabel te daten. Toen we bij hun kantoor aankwamen lieten ze ons niet eens praten, ze boden meteen hun excuses aan en vertelde ons dat ze de deal verbroken hadden met Isabel’s management. Ze waren zelfs voor een keer aardig en wenste Ash en mij al het geluk samen. De jongens hadden een goed gesprek met ze gehad en met zijn alle hadden ze een aantal nieuwe afspraken gemaakt. Iedereen was vrolijk en opgelucht en toen we met zijn alle het kantoor weer uitkwamen besloten we dat het tijd was voor een feestje. Isabel ging ook mee naar de club, ze was blij voor ons en dat waardeerde ik echt van haar. Ook zij had een gesprek gehad met haar management en laten we zeggen dat haar gesprek iets minder goed ging dan die van ons. Ze waren boos maar dat maakte haar niks uit, ze had ons al verteld dat ze opzoek was naar een nieuw management.

‘Ik ben zo gelukkig Ali,’ fluisterde Ashton in mijn oor.

Hij stond achter me en had zijn armen om mijn middel gewikkeld. Ik draaide me om in zijn armen en drukte mijn lippen zachtjes tegen die van hem.

‘Ik ook Ash, heel gelukkig,’ glimlachte ik waarna ik hem weer kuste.

Toen we beide buiten adem waren liet hij mijn lippen los en leunde met zijn voorhoofd tegen die van mij ‘Ik kan niet geloven dat we net gezoend hebben in het openbaar,’ giechelde hij.

Ik lachte zachtjes en verborg mijn gezicht in nek ‘Ik ook niet, het voelt goed dat we ons niet meer hoeven te verstoppen, dat we gewoon Ash en Ali kunnen zijn.’

Net toen Ashton wou antwoorden onderbrak Rowan ons door aan mijn arm te trekken ‘Ali! Kom dansen!’ gilde ze over de muziek heen.

Ik gaf Ash een laatste kus op zijn lippen voordat ik richting de meiden danste. Solange, Lizzy en Summer danste allemaal alsof hun leven er van af hing en Rowan en ik volgde maar al te graag hun voorbeeld. Toen ik Francis met Louis zag dansen, swingde ik hun kant op om haar vervolgens bij hem weg te trekken. Ik stak mijn tong uit naar Lou toen hij ons met een pruillipje na keek en lachte toen hij Ash zijn hand pakte en hem een pirouette liet draaien. Ik deed hetzelfde bij Francis en giechelend liet ze mij ook een rondje draaien. We verzonnen de gekste pasjes samen en danste er op los, het kon ons niks schelen dat we door zeker de helft van de club raar werden aangekeken. We hadden plezier en dat was alles wat op dit moment telde.

‘Ik hou van je, wist je dat?’ zei Rowan toen we samen bij de bar stonden te wachten op onze drankjes.

Grinnikend sloeg ik mijn armen om haar heen ‘Ik hou ook van jou Row.’

Toen we onze drankjes kregen lieten we elkaar weer los en voorzichtig schuifelde we met alle glazen weer terug naar ons groepje.

‘Hey meiden, moeten jullie Calum zien!’ riep Solange toen we net alle drankjes hadden uitgedeeld.

Ik keek de club rond en toen ik hem zag verscheen er onmiddellijk een glimlach op mijn gezicht. Hij danste met een meisje en hij zag er erg gelukkig uit, ze lachte en praatte en ik kon zien dat het meisje bloosde om iets wat hij had gezegd.

‘Ik vraag me af wat hij tegen haar zei,’ giechelde Lizzy.

‘Waarschijnlijk iets heel schattigs,’ grinnikte Francis.

We lachte en bleven nog een tijdje naar de twee kijken, ze zagen er echt super schattig uit en ik was blij voor Calum. Opeens herinnerde ik me iets wat Ashton had gezegd toen we samen op het strand waren. Zou dit het meisje zijn waar Calum het over had gehad? Ze zag er ongeveer hetzelfde uit als hoe Ashton haar beschreven had en het zou ook de blik in Cal zijn ogen verklaren. Zijn ogen glinsterde en hij keek.. verliefd? Hij had dezelfde blik in zijn ogen als Ashton toen hij me vertelde dat hij gevoelens voor me had. Ik besloot het later wel aan hem te vragen en met een glimlach draaide ik mijn rug naar het stel toe.

‘Heb je het naar je zin?’ vroeg Ash terwijl hij me in zijn armen nam om samen te dansen.

Ik knikte en drukte een kusje op zijn lippen ‘Heel erg, en jij?’

Hij draaide me om zodat mijn rug tegen zijn buik leunde en hij liet zijn kin op mijn schouder rusten terwijl hij onze lichamen op de beat van de muziek heen en weer bewoog.

‘Ik heb het altijd naar mijn zin als ik met jou ben.’

Ik grinnikte ‘Wat ben je toch ook een slijmbal.’

Hij lachte en drukte een kus op mijn wang ‘Het is waar en nu we echt samen kunnen zijn vind ik het nog veel leuker. Tijd met jou door brengen is het beste wat er is Ali, al doen we helemaal niks.’

Ik draaide me om zodat ik hem aan kon kijken en glimlachend streek ik een plukje haar uit zijn ogen.

‘Je bent echt te lief Ash,’ zei ik waarna ik voor de zoveelste keer deze avond mijn lippen op de zijne drukte.


--

Goodmorning lovies,
Houden jullie ook zoveel van Alishton? Gosh ze zijn zo cuteee <3
Oh en vergeet geen vragen voor de final Q&A achter te laten! Als jullie die tenminste nog willen hihi
Have a nice day everybodyyy xxx

Reageer (10)

  • FrannieSuggy

    Dit is best raar..... ommezelf zo te lezen e het erge is nog ze doet precies zoals ik ook doe hahhaha hor doe je dat toch hahaha zolang ken je me toch niet...

    9 jaar geleden
  • xIsoldee

    Alishton.<3

    9 jaar geleden
  • Kattris

    Cuyute

    9 jaar geleden
  • ccalum

    ALISHTON

    9 jaar geleden
  • SadCalum

    leuk, leuk leuk leuk, onwijs schattig cute en nog veel meer hihi <3.

    aan Calum :
    ben je verliefd

    Luke :
    Mag ik een knuffel.
    wat vind je het leukste aan row

    ashton :
    wat vind je het leukste aan alison
    hoe voelde het toen je haar weer in je armen had.
    wat doe je het liefste met haar.
    wat is jouw hoogte punt van jouw leven.
    wat vind je het minst leuke aan luke.
    wat vind je het minst leuke aan calum
    wat vind je het minst leuke aan mikey
    wat vind je het leukste aan mikey
    wat vind je het leukste aan calum
    wat vind je het leukste aan luke.
    mag ik een knuffel.

    mikey :
    wat zoek je in een meisje.
    mag een meisje ook haar haren verven.
    wat vind je het leukste aan alishton
    wat vind je het leukste aan luwan
    wat vind je het leukste land.

    alison
    heb je ashton altijd leuk gevonden
    wat doe je het liefste met ashton
    wat vind je van luke
    wat vind je van mikey
    wat vind je van calum
    wat vind je het minst leuke aan de jongens.
    kunnen we best friends worden ?

    denk dat dit wel zat vragen zijn.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen