Foto bij Smile 001 - Proloog

Hoihoi,
Jullie hebben het goed gezien. Ik heb alles verwijderd, oftewel geïnactiveerd. Ik wil jullie niet iets geven waar ik niet 100% achtersta. Ik ga het daarom herschrijven.
Het zou leuk zijn als je blijft lezen, maar ik snap ook dat er vast mensen zijn die gek van mij worden. (Word ook gek van mezelf, soms)
Ik kan jullie niet zeggen wanneer de volgende komt, maar die komt pas als ik echt tevreden ben.
Daarom is opbouwende kritiek(tips) meer dan welkom!
Laat in de comments, mijn gastenboek of in mijn berichten even je normale naam of een naam die jij mooi vindt achter. Ook jongensnamen zijn welkom.
Volgens mij heb ik nu alles gezegd, wat ik wou zeggen.
Ik pas ook even de selectie aan. Ik kan wel heel vrolijk een verhaal beginnen met de oude selectie maar ik ben te lui om de details op te zoeken, sorry. Het gaat wie er nu op dit moment bij Ajax zitten. Gelukkig Viktor ook nog, dus het feest gaat gewoon door. Helaas Daley niet meer, iets wat ik nog steeds niet leuk vind en hetzelfde geldt voor het vertrek van Siem.
Veel leesplezier! x

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Missdiamonds

    Yess ze gaat het doen, snel verder x

    9 jaar geleden
  • BillyXxMe

    Snel verder xxx

    9 jaar geleden
  • modestxxx

    viktorfischer<3

    9 jaar geleden
  • laparra

    New abo! Leuk verhaal, ben b enieuwd naar derest

    9 jaar geleden
  • mientjexxx

    Super leuk dat je bent gaan herscrijven ik vind het leuk hoor je verhaal!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen