Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • NicoleStyles

    I am in Love with this amzaing story!! (H)
    Elke letter, zin of woord is liefde op het eerste gezicht.
    De glimlach die van oor tot oor reikt als er weer een nieuw hoofdstuk is, zal er altijd blijven!
    Het liefst zou je dit verhaal willen verslinden of juist uren lang willen lezen,
    Verslavend is het in ieder geval, je wilt altijd meer, meer en nog meer..


    Maar ff Hazza en Vicky zijn zo lief samen (flower)
    En het einde moet iets zijn van 'En ze leven nog lang en zeer gelukkig samen met hun kinderen.' ^^

    Snel verder
    Xxx <3

    9 jaar geleden
  • Praimfaya

    Even serieus, kun je verliefd worden op een verhaal, een fanfic? Want volgens mij is dat al een hele tijd geleden gebeurd! Iedere keer dat er een nieuw hoofdstukje in mijn inbox binnenglipt wordt ik helemaal blij, gewoon omdat ik iedere keer sta te trappelen om verder te lezen, je verhaal doet me denken aan een pot Ben en Jerry ijs, aan de ene kant wil je hem heel traag op eten en er echt van genieten maar aan de andere kant vind je het zo lekker waardoor je het in een ruk zou kunnen op eten, zo is jouw verhaal ook aan de ene kant zou ik gewoon iedere dag een zinnetje willen lezen, zo doe ik er lekker lang om maar aan de andere kant weet ik dat dat me gewoon nooit lukt, eenmaal ik lees wil ik blijven lezen!

    Ook dit stukje bracht weer een gigantische glimlach op mijn gezicht, hoe schattig zijn die twee nou wel niet? Serieus Lindsey, Blair, Kaleidoscoop je bent een natuurtalent, je miet echt wat doen met dit grote talent van jou!

    Dit verhaal is fantastisch, ik zou er nog uren over door kunnen lullen maar wat zou je daar aan hebben he, snel verder maar natuurlijk niet te snel zodat we allemaal nog wat kunnen genieten!

    Liefs x x

    9 jaar geleden
  • Jarnsida

    Pure poëzie gewoon...

    9 jaar geleden
  • Horlinson

    Vicky is terug in Londen! Weyhey!
    Ik ben wel benieuwd wat ze tegen Harry te zeggen heeft..
    xoxo

    9 jaar geleden
  • Smexy

    And again ge-wel-dig.
    Ik vindt het nog steeds knap dat je alles zo goed kan beschrijven zonder het langdradig te maken.
    En Harry en Vicky zijn zo leuk samen, ik will Hicky fluff, zoveel Hicky fluff, dan maak je me echt blij.

    Snel verder.
    x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen