- Maak een spoor van appelsap naar de WC's!
- Als iemand je vraagt of hij je kan helpen, begin dan onbedaarlijk te huilen en roep: Waarom laten jullie me allemaal niet met rust?
- Gebruik de reflecterende lens van de veiligheidscamera als spiegel om uitgebreid in je neus te gaan peuteren.
- Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: "Neem mij! Neem mij!"
- Sluip op een verdachte manier tussen de rekken terwijl je het thema van "Mission impossible" neuriet, ga naar de afdelingsverantwoordelijke en zeg hem op plechtige toon: "We hebben een code 3 op de zuivelafdeling" Kijk wat er gebeurt.
- Wanneer er wat omgeroepen wordt via de intercom, ga dan meteen in foetushouding op de grond liggen en krijs: "Daar zijn de stemmen weer! Daar zijn de stemmen weer!"
- Ga in een pashokje zitten en roep dan dat het wc-papier op is...

Reageer (2)

  • Letsgetlost

    Hahaha moet je doen!,, heb ik gedaan met paar vriendinnen met achterover gevallen in die kleren van het lachen LOL

    1 decennium geleden
  • Smoke

    - Verberg je tussen de kledingrekken. Wanneer er iemand tussen de kleren komt snuffelen roep je met en schril stemmetje: "Neem mij! Neem mij!"


    oke die ga ik echt doen wahahaha

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen