Foto bij || 13

Jade Elizabeth Martin


Nerveus kijk ik in de spiegel en haal nog een pluisje van mijn outfit.
Ik hoop dat hij het mooi zal vinden, dat hij mij mooi zal vinden.

Wanneer de bel gaat, stel ik me nerveus recht uit de zetel.
Ik neem mijn tas en sleutels en doe de deur open.
“Wow, dag schoonheid.” Ik begin te blozen.
“Dag Stephen.” Glimlach ik verlegen terug, waarna hij me een kus op mijn wang geeft.
“Heb je er zin in?” Ik knik en glimlach. Samen wandelen we naar zijn auto.

“Welk schoenmaatje heb je?” Stephen kijkt me vragend aan, terwijl de jongen die er werkt al de schaatsen voor Stephen haalt.
“Een 37.” Glimlach ik naar de jongen, als hij terug is.
Wanneer ik ook mijn schaatsen heb, gaan we naar de kleedkamer en ik kijk door het glas al naar de schaatspiste.
Het was heel rustig en door al de lampjes zag het er erg gezellig uit.
Het deed me denken aan kerst terwijl we al echt lente waren.
“Hoe kwam je eigenlijk op schaatsen terwijl we al april zijn?” Vraag ik ineens nieuwsgierig, terwijl ik mijn veters strik.
“Ik vind schaatsen gewoon heel gezellig en ik vind het wel schattig als je mijn hand vast houdt omdat je dan niet valt.” Zegt hij lief.
“Dus jij denkt dat ik niet kan schaatsen?” Daag ik hem lachend uit.
“Euh, dat heb ik niet gezegd he?” Lacht hij terug.
“Maar het kwam er wel op neer.” Zeg ik serieus.
“Euh-, sorry Jade.” Zegt hij plots licht onzeker.
“Haha, grapje Stephen. Ik kan schaatsen, maar het was lief wat je zei.” Ik stel me recht op mijn schaatsen, waarna hij zicht ook recht zet en mijn handen neemt.
“Jij bent lief.” Zegt hij zacht, waarna zijn gezicht dichter komt en ik een paar zachte lippen een licht kusje voel plaatsen op mij wang.
Samen stappen we de schaatspiste op, waarna ik al snel merk dat Stephen er ook wel wat van kan.
De muziek is gezellig, maar toch met een licht ritme erin en lachend laat ik Stephen zijn hand los, waarna ik pirouettes begin te draaien en volledig los ga.
Ik hou van schaatsen en al was het even geleden dat ik nog op het ijs had gestaan, ik voelde me er onmiddellijk terug thuis.
“Wow je bent goed.” Glimlacht Stephen, waarna ik zijn hand neem en we samen nog wat schaatsen.

Na een uurtje schaatsen, leun ik lachend tegen de zijkant van de schaatspiste aan.
Stephen komt naar me toe schaatsen en zet zijn beide armen aan een kant van me, waardoor ik ingesloten wordt.
“Ik vind het heel gezellig.” Glimlacht hij.
“Ik ook.” Bloos ik zacht, kijkend naar zijn borst die licht op en neer gaat van zijn ademhaling.
“Gaan we anders een warme chocomelk drinken?” Vraag ik snel, om hier weg te zijn.
Zijn lichaam zo dicht bij het mijne, maakt me licht ongemakkelijk.
“Ja hoor.” Hij schaatst terug een meter achteruit en neemt dan mijn hand, om naar het kleine cafétje te schaatsen, die aansluit op de piste.
“Voor mij een warme choco met slagroom.” Zeg ik, wanneer de ober aan ons tafeltje staat.
“Voor mij hetzelfde.” De ober knikt en brengt na nog geen 5 minuten onze drankjes al.
“Ik ben blij dat ik je mee gevraagd heb.” Stephen neemt mijn hand en kijkt me lief aan.
“En ik ben blij dat ik ja gezegd heb.” Zeg ik verlegen, waarna hij licht met zijn duim over mijn hand streelt.
We drinken stil onze drankjes op, waarna hij zich recht stelt en mij ook recht helpt.
Samen keren we terug naar de schaatspiste, waar hij mij ineens naar zich toe draait.
“Ik ben echt blij met deze dag Jade.” Ik kijk hem vragend aan, omdat het nu toch al de derde keer was dat hij dit zegt.
Ineens voel ik zijn arm rond mijn heup en wordt ik dichter naar hem toe getrokken.
Ik krijg een warm gevoel in mijn buik en kijk hem afwachtend aan.
Zijn gezicht komt dichter naar het mijne en ik voel mijn kriebels in mijn buik.
Zacht raken zijn lippen de mijne en ik sla ook mijn armen rond zijn nek.

Wat denken jullie van Stephen?

Reageer (2)

  • Archenemy

    Aan de ene kant denk ik awh, aan de andere kant denk ik, Stehpen je zegt te vaak te veel lieve dingen straks trapt ze niet meer in je vuile truc. (aannemend dat het de bitch Stehpen is waar Didi het over had xd)
    Snel verder c:

    Q&A vraagje:
    Aan jou:
    1. Als je moest kiezen tussen rode appels of groene appels, welke zou je dan kiezen?
    2. Ooit overwogen je haar blauw te verven? (ik wel gheghe)
    3. Chocolade koekjes of chocolade muffin?
    Aan Didi: GO FOR IT GURL.
    Aan Jade: 1. als ik pirouetten maak val ik om
    2. Als je moest kiezen tussen Dylan en Stephen, wie zou je dan kiezen (als het zou betekenen dat je de ander nooit meer zou zien. En ja beetje nare vraag maar just wondering)
    3. WARME CHOCOLADEMELK <3

    9 jaar geleden
  • Hemmotionz

    Pffff ik mag die Stephen niet --' mogen we een Stephen pov?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen