Foto bij || 14

Jade Elizabeth Martin


Hand in hand schaatsen we nog verder en na nog enkele uren verlaten we de schaatspiste.
“Ga je nog mee iets eten?” Stephen kijkt me vragend aan, terwijl we onze schaatsen uitdoen en onze gewone schoenen terug aandoen.
“Euh.” Stephen kijkt me geschrokken aan en ik slik.
“Alleen als je wilt hoor, Jade.” Ik glimlach en knik.
“Tuurlijk wil ik hoor.” Glimlach ik, waarna hij zich recht stelt en mij zijn hand aan biedt. Ik neem mijn tas en stel mij ook recht.
“Waar gaan we heen?” Ik kijk Stephen nieuwsgierig aan, die geheimzinnig lacht en in mijn hand knijpt.
“Dat is een verassing schoonheid.” Ik kijk hem met een pruillipje aan.
“Ik hou niet van verassingen.” Stephen lacht schuddend zijn hoofd.
“Toch zal je moeten wachten.” Ik kijk hem met puppy oogjes aan maar knik dan toch. Waarna we samen in zijn auto stappen.

“We zijn er.” Ik kijk op en zie een klein gezellig restaurantje.
Het begint al donker te worden buiten, en in het restaurantje branden er duizend lichtjes aan het plafond en kaarsen op de tafel.
“Oh zo gezellig Stephen!” Ik geef hem een kus op zijn wang.
“Ik dacht wel dat je het gezellig zou vinden.” Zegt hij, terwijl hij uit zijn auto stapt en mijn deur komt open doen.
Stephen neemt mijn hand en samen wandelen we het restaurantje binnen.
“Heb je nog een plaatsje voor twee?” De ober knikt en leidt ons mee naar een gezellig tafeltje vanachter in het restaurant.
Er zat wel een beetje volk, maar het was totaal niet druk.
De ober geeft ons allebei een kaart en verlaat dan terug ons tafeltje, waarna we beide de kaart even bekijken.
“Weet je al want je wilt?” Stephen kijkt mij vragend aan.
“Een rood wijntje en eeuhm, ik denk de lam met frietjes. Jij?”
“Ik denk hetzelfde.” Ik kijk verbaasd, maar glimlach dan toch.
Stephen wenkt de ober en besteld voor ons beide.
Ik voel zijn voet tegen mijn been wrijven en hij kijkt me glimlachend aan. Hij neemt mijn hand over tafel en blijft me in de ogen kijken.
“Dankje voor de leuke dag schoonheid.”
“Nee jij dank u, voor de fantastische dag.” Hij glimlacht en nijpt eens zacht in mijn hand.
“Ik hoop dat we dit nog eens snel over doen.” Ik krijg een lichte blos op mijn wangen en knik.
“Ik ook. Ik hoop het ook.” Hij krijgt een nog bredere glimlach op zijn gezicht en drukt een kus op mijn hand.

“Tot ziens, Jade.” Hij drukt een zachte kus op mijn wang en ik open de deur van mijn appartementje.
“Tot snel, Stephen.” Glimlach ik terug. Ik laat mijn gezicht dichter bij dat van hem komen en druk een lichte kus tegen zijn zachte lippen.
Ik voel zijn glimlach tegen de mijne, waarna hij zijn armen rond mijn heupen slaat en mij dichter tegen hem aantrekt.
“Ik wachtte al tot je dit zou doen.” Mompelt hij tegen mijn lippen, waarna hij met zijn tong over mijn lippen streelt. Snel geef ik hem toestemming en geraken we verwikkeld in een passionele en romantische zoen.
Na een tijdje laat hij me los en kijken we elkaar stralend aan. Ik voel dat mijn wangen rood zijn en mijn ademhaling iets sneller is dan normaal.
“Slaapwel schoonheid van me.” Stephen geeft nog een vlinderkusje op mijn lippen en ik glimlach.
“Slaapwel handsome.” Hij lacht een geeft nog me nog een kus.
Ik ga mijn appartement binnen en laat me neervallen in mijn zetel.
Wow dit was een fantastische dag geweest die niet meer stuk kon.

Zijn er nog mensen die eens een Stephen POV zouden willen?:)

Reageer (3)

  • Monks

    Jaaaa Stephen POV!

    9 jaar geleden
  • Archenemy

    STEHPEN POV JAA AUB.
    Steph je kunt wel tienduizend keer schoonheid zeggen maar dat lijmt de toekomstige breuk in haar hart niet ey. (assuming you're the badguy)
    Snel verder c:

    9 jaar geleden
  • ChocolateMuffin

    Ik vertrouw die kerel voor geen haar!
    Dus een Pov van Stephen zou wel leuk zijn

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen