Foto bij You're a saint, you're a queen,

Stella sleurde me bij mijn hand naar de deur. Luide muziek klonk uit het witte huis. Stella haaste zich naar het gebeuren. Luke en Will liepen op hun eigen tempo achter ons aan. 'Stella. Rustig nu.' zei ik geirriteerd. Ze draaide haar hoofd naar me toe zo dat ik kon zien dat ze met haar ogen draaide. 'Dat huis staat er binnen tien seconden nog hoor.' 'Jij moet serieus aan je enthousiasme gaan werken.' zei ze. Ik grinnikte. Eindelijk hadden we de deur berijkt. Ze trok haar jurkje een nog een keer recht en belde aan. Ondertussen waren Will en Luke ook bij ons. Een onbekende deed open en verdween weer direct in de massa. Ik wou het huis in gaan maar Luke greep me bij mijn hand. 'Je kent de regels?' vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw. Ik trok mijn hand los en kruisten mijn armen over mijn borstkas. 'Brooke!' bracht Luke uit. Ik glimlachte venijnig en zette me recht. 'Geen drank. Geen drugs. Geen seks.' Luke glimlachte en gaf een klopje op mijn kruin. Luke en Will gingen voor mij het huis in. Toen Will me passeerde richte hij zich naar mij en sierde een grijns zijn gezicht. Een zoete geur hing om hem. Hij knipoogde naar Stella en volgde Luke de menigte in.

Reageer (7)

  • Shibuya

    Volgende!

    1 decennium geleden
  • Wasilewski

    verdeeer<3

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    Ik vind hem nog altijd, geweldig origineel!
    SnelVERDER

    1 decennium geleden
  • ZACK

    Verder schatke! <3

    1 decennium geleden
  • ladygaygay

    verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen