Ik werd wakker door een fel licht wat in mijn ogen scheen, ik deed mijn ogen open en zag een mijn ouders en mijn vriendin Abby over me gebukt staan. Oh lieverd! wat ben ik blij dat je wakker bent! zei mijn moeder ongerust. gaat het wel? wat is er gebeurt? zei abby een beetje bang. mijn vader liep weg om tegen een dokter te zeggen dat ik weer wakker was. de dokter kwam er snel aan, net of het heel ernstig was ofzo, maar dat denk ik toch niet...Ik zag aan mijn ouders en Abby dat er iets was, niets goeds tenminste! ik probeerde een beetje rechtop te gaan zitten maar de dokter zei dat ik beter kon blijven liggen. Wat is er aan de hand met me? vroeg ik aan de dokter. Ehm, we zijn nog onderzoek aan het doen, waarschijnlijk heb je een zware hersenschudding, ben je misschien gevallen? nee, niet dat ik weet..antwoordde ik. Toch mam en pap? Nee, wij zouden het ook niet weten dokter. antwoordde nu mijn ouders. Er kwam een meneer binnen (ik denk ook een dokter) en gaf de dokter die mij hielp een mapje. de meneer ging weer weg en de dokter las het mapje meteen door en keek met een ernstig gezicht. Oke, ehm voor de laatste keer, weet je 100% zeker dat je niet bent gevallen? Nee echt niet! 100%! Oke, want we hebben je onderzocht, en hier staat dat je dus een zware hersenschudding hebt. Het was even stil. Ik dacht diep na, heel diep. Ik ben wel is flauwgevallen, maar ja, toen ving mijn moeder me op. en Op het vliegveld vind Abby mij op. En toen wist ik het, ik was ook flauwgevallen in de badkamer! Was dat dan zo'n harde knal geweest? Moet ik dit nou zeggen of niet? straks worden mijn ouders nog boos! omdat ik niks heb gezegd! Ik slikte even diep, en toen vertelde ik het, dat ik was gevallen in de badkamer. Mijn ouders schrokken zeker, wat ik al had verwacht natuurlijk, maar de dokter schudde zijn hoofd: Hoe lang is dat al geleden? dat was eergisteren dokter. Vreemd...want als je toen al flauwviel..moet die hersenschudding al veroorzaakt zijn daarvoor! Nu snapte ik er niks meer van! Hoe kon dit? Dan is er nog maar een mogelijkheid...alcohol. Wat?? hoezo dat? zei ik verbaasd. Soms als je heel veel alcohol hebt gedronken, en je feest veel enzo, kan je een hersenschudding krijgen. Maar dan word je toch dronken? Zei Abby. Ja ja, dat kan ook, maar jij bent nog heel jong, dat kan erge gevolgen hebben. je hebt hier nog geluk mee gehad! Wat? zegt u nou dat ik alcohol heb gedronken? Maar dat is niet waar! Nee dokter, dat kan niet! mijn dochter is verantwoordelijk genoeg om geen alcohol te drinken, geen een druppel! zei mijn moeder een beetje boos. En sowieso, volgens mij is ze ook niet naar een feest geweest. Zei mijn vader. de dokter bood zijn excuus aan en wist eigenlijk niet wat het dan zou moeten zijn. Ben je ook vaak duizelig? vroeg de dokter. Ja, soms wel, vooral de laatste tijd..ik dacht dat het gewoon wel weer over ging. Tja, ik heb waarschijnlijk een licht vermoede wat het zou kunnen zijn. Maar jij kan nu beter gaan slapen, ik ga het overleggen met mijn medewerkers. ...

Reageer (1)

  • Girlicious

    Waarom zegt hij niet gelijk wat hij denkt dat ze heeft?
    Het is haar lichaam. Ze heeft het recht te weten wat er mis mee is.
    Wel bizar. En zonde. Daar gaat je vakantie...
    Hopelijk knapt ze snel weer op en mag ze snel weer weg daar
    Ik vond het al zo raar dat ze zovaak flauwviel
    Dat kan gewoon niet goed zijn..
    Gelukkig is ze nu in goede handen

    Kudooo!!!
    Snel verder mop!

    (K)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen