Foto bij || 15

Stephen Feather Brown


“Tot ziens, Jade.” Ik drukte nog een zachte kus op haar wang, ik wou niet te snel gaan.
“Tot snel, Stephen.” Ze geeft me een van haar fantastische glimlachen.
Ineens komt haar gezicht dichter bij het mijne en ik wacht met een bonkend hart af. Ik wou haar de stap laten zetten.
Ik voel haar lippen zacht tegen de mijne komen en begin breed te glimlachen. Ik sla mijn armen rond haar heupen en trek haar terwijl we kussen, nog dichter tegen me aan.
“Ik wachtte al tot je dit zou doen.” Mompel ik zacht tegen haar lippen aan. Ik vraag haar lief om toestemming door even met mijn tong over haar onderlip te strijken en als snel geeft ze die me. Wanneer ze haar mond lichtjes open doet, geraken we al snel in een passionele tongzoen.
Na een tijdje laten we elkaar los en kijkt ze me met glanzende ogen en rode wangen aan.
“Slaapwel schoonheid van me.” Zacht geef ik haar nog een kus
“Slaapwel handsome.” Ik begin te lachen en geef haar opnieuw nog een kus, waarna ze haar appartement in wandelt en nog eens lief naar me lacht.
Rustig en nog nagenietend wandel ik naar mijn auto en zet de muziek iets luider als ik me neerzet.
Zuchtend laat ik mijn hoofd tegen de hoofdsteun vallen en sluit even mijn ogen.
Heel de dag komt terug voorbij en een kleine glimlach speelt rond mijn lippen.
“Heey Steph, hoe was je date eigenlijk?” Ik kijk mijn beste vriend, Timothy aan en lach. Het was de dag na de date en Timothy was hier al sinds deze middag. Ik verschoot er van dat hij nu pas er achter vroeg.
“Fantastisch, ze begint echt al verliefd te worden op me.” Ik begin breed te grijnzen.
“En hebben jullie al het bed gedeeld?” Timothy grijnst en ik schud mijn hoofd.
“Nee, ze heeft me wel gekust. Bij haar wil ik niet te snel gaan.” Timothy trekt even zijn wenkbrauwen op, maar knikt dan toch.
“Kust ze wat goed?” Mijn lach wordt alleen maar groter en ik begin enthousiast te knikken.
“Fantastisch, echt waar.” Timothy schudt lachend zijn hoofd.
“Maar ik ben eens door Steph, niet teveel dromen over die Jade he.” Ik sla mijn beste vriend tegen de arm en zucht.
“Denk jij maar niet teveel aan Amy.”
“Ik mag tenminste aan Amy denken, want Amy zal tenminste vanavond naast mij in mijn bed liggen.” Ik schudt zuchtend mijn hoofd en draai met mijn ogen.
Nadat Timothy de deur uit is, laat ik me zuchtend in de zetel vallen en neem mijn iPhone van het tafeltje.
<< Hey lieverd, hoe was je dag? Xx Stephen
>> Hey knapperd, gezellig en de jouwe? Xx J.
<< Gezellig dan nog, ik moet toch niet jaloers zijn? En ook goed hoor, heb gegamed met beste vriend. Xx
>> Haha nee hoor, beste vriendin is gewoon langs geweest. Xx

Ik kijk op de klok en zie dat het al bijna 24 uur is.
<< Maar ik zal je dan eens laten, je hebt morgen les he. Xx
>> Ja, lag eigenlijk net in bed. Maar was blij dat je even stuurde. Slaapwel knapperd. Xx J
<< Slaapwel schoonheid. Kusjes
Ik stel me recht en ga naar mijn kamer, waar ik snel mijn iPhone in de stekker steek en mijn kleren uit doe.
Ik stap mijn bed in en zucht. Wat had ik nu graag naast Jade gelegen.


*Geeeuuw*
Sorry ik weet dat het echt een saai hoofdstukje is en de helft gewoon is hetzelfde is vanuit Stephen als het vorig hoofdstukje, maar ik vond het echt moeilijk om uit POV van Stephen te schrijven.
So sorry, ik vind Dylan en Luke nog makkelijker en die vond ik al moeilijk..

Kisses, Isolde.

Reageer (3)

  • Monks

    Ik weet niet zo goed wat ik van Stephen moet vinden...
    Btw btw, wanneer komt de Q&A online? :-)

    9 jaar geleden
  • Archenemy

    Aan de ene kant zeg ik Awhh.
    ..Maar aan de andere kant. Tja. LAAT HAAR MET RUST STEPH WE WETEN DAT JE IETS VAN PLAN BENT.

    9 jaar geleden
  • Hemmotionz

    EN IK MAG DIE KEREL NIET mooi hoofdstukjes by the way ;)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen