Foto bij Question & Ask

Hemmotionz
• Luke:
*Mis je Jade niet?
Ja natuurlijk mis ik Jade wel hoor. Maar zij heeft haar leven nu en dat vindt ik oke. Het contact tussen ons is verloren gegaan en ik ben te koppig, en ook wel te verlegen, om haar als eerste te bellen. Dan nog zouden we toch wel terug het contact verliezen, we wonen te ver uit elkaar en zeker nu ik ga beginnen touren met de jongens. Hey wist je al dat ik ging touren? Super he!

*Kennen de andere jongens Jade? Indien ja: Wat vinden ze van haar?
Nee de jongens kennen Jade niet. Ik was het contact met haar al verloren voor ik de jongens leerde kennen. Al zou ze hun wel leuk gevonden hebben. Ze hield ook van filmpjes maken zoals Ash en ze hield even veel van zingen en gitaar spelen als mij en Calum, ja de jongens zouden haar leuk gevonden hebben en zij hun. Oh sorry nu moet ik dringend weglopen, volgens mij heeft Ashton een scheet gelaten!


• Jade:
*Ben je stiekem jaloers op Louise omdat ze een vriendje heeft?
Eeuh, eeuh.. Niet echt jaloers. Ik ben heel blij voor haar, maar wou ook soms wel zo iemand waarmee ik kon knuffelen en lachen en ondertussen heb ik ook zo goed als een vriendje he. Ik hoop toch dat Stephen me zijn vriendinnetje wilt noemen..

*Weet je nu nog iets van Luke?
Nee ik heb hem al een tijdje niet meer gehoord. Maar ik wil het niet over Luke hebben, dan voel ik me sip.

*(Weet ze trouwens dat hij beroemd is?)
(Deze geantwoord vanuit Isolde, want Jade weet dit niet en zal dit ook nog niet te weten komen. Isolde heeft dus snel deze vraag verstopt voor Jade ze zag ^^)

*Vind je het niet een beetje raar om al zo vroeg zo close te zijn met een jongen?
Normaal wel hoor, maar bij Dylan voelt het zo goed. Net zoals het bij Luke was. Met Luke was ik ook op 123 zo close en mijn buikgevoel klopt altijd, dus geef ik Dylan ook die kans!

*Moest je kunnen kiezen tussen Luke en Dylan wie kies je dan?
Goh jij wilt mij doen wenen he? Dat is de moeilijkste vraag tot nu toe! Ik denk wel Luke, met Luke heb ik zo een geschiedenis en had ik zo een perfecte band. Maar toch moet ik kiezen voor Dylan, want Luke is er niet meer..

*Wat is he favoriete Starbucksdrankje?
Hmmm, dit vindt ik heel moeilijk. Ze zijn allemaal zo lekker en ik neem telkens een andere om ze allemaal te proeven.

*Nog maagd?
Eeuhh.. Euuhh *begint heel hard te blozen.* Euh ja, maar ssttt.. *wordt nog roder*


• Isolde:
*Hoe oud ben je?
Ik ben geboren op 29 april 1996, dus ben op dit moment 18 jaar oud (;

*Vind je je studies leuk? (En wat studeer je?)
Ik studeer Sociaal Werk aan de Hoge School in Gent (België dus ^^) en ik vindt het zeer leuk maar het is heel veel werk.
Het is dan nog mijn eerste jaar, dus het zal niet beter worden.

*Vrijgezel of bezet?
Happy Single in flirtmodus! Haha nee ik ben single en zie wel wie of wat er komt (met die leuke jongen van mijn klas, ssstt)

*Favoriete Starbucksdrankje?
Hmm, op dit moment de kerstspecial Toffee Nut Latte en anders White Café Mocha (;

*Waar woon je?
Ergens in Oost-Vlaanderen (een belgje uit dan regenachtige belgenlandje dus, maar met fantastische lekkere wafels en chocolade.. Hmmmm <3)

*Wetenschappen of talen?
Hmm geen enkele? Ik heb nooit echt wetenschappen gehad wegens dat ik Jeugd-en Gehandicaptenzorg heb gestudeerd hiervoor en dus al echt vaksgerichte vakken had en talen, zoals frans, haat ik!

*Speel je muziek?
Telt luisteren ook?;p

*Zing je (goed)?
Ik zing, heel graag. Maar niet goed (;

*Woon je thuis of op kot?
Ik woon nog thuis, op 10 minuutjes sta ik met de trein in Gent, waar ik studeer, dus zou zonde zijn om op kot te gaan ^^


Archenemy
• Isolde
*Als je moest kiezen tussen rode appels of groene appels, welke zou je dan kiezen?
Groene, van die harde en licht zure.. hmmmm..<3

*Ooit overwogen je haar blauw te verven? (ik wel gheghe)
Ghehe, helemaal blauw niet, wel blauwe dipdye, maar dan toch niet gedaan. (:

*Chocolade koekjes of chocolade muffin?
Hhmm, moeilijke, gewoon al chocolade. Maar dat weet jij ;o eeuhm american chocolate coockie dan ^^


• Didi (aka Dylan)
*GO FOR IT GURL.
Gurl? Girl? Ik ben een jongen? En voor wat moet ik gaan?


• Jade:
*als ik pirouetten maak val ik om
Oefenen meid, niet opgeven (;

*Als je moest kiezen tussen Dylan en Stephen, wie zou je dan kiezen (als het zou betekenen dat je de ander nooit meer zou zien. En ja beetje nare vraag maar just wondering)
Jij bent niet lief.. Dylan is mijn beste vriend en ik kan alles tegen hem kwijt, maar Stephen geeft mij zo een vlinders en een warm gevoel. Maar dan blijf ik toch bij mijn afspraak met Louise, vrienden boven vriendjes. Dus Dylan denk ik (;

*WARME CHOCOLADEMELK <3
Met slagroom! <3


Biebshemmo
• Isolde
*Hoe ben je op het idee voor dit verhaal gekomen?
Ik heb er niet echt iets voor gedaan speciaal. Ik wou graag nog eens een story schrijven en ben gewoon verschillende liedjes beginnen luisteren. Bij Long Way Home kwam ineens het idee in mij op van twee vrienden die elkaar al lange tijd niet meer hebben gezien en dan heb ik het verhaal verder uitgewerkt.

*Wat doe je als je geen inspiratie meer hebt?
Liedjes luisteren, andere verhalen lezen, foto’s kijken op WeHeartIt of op tumblr, quotes opzoeken die bij het thema passen en vooral ook erover praten met vrienden.

*Wat zijn je favoriete verhalen op Q?
Goh dit is een moeilijke, er zijn zoveel goede.
5SOS:
The Bet || Luke Hemmings
When it's Christmass ... || 5SOS
Shared friend || Luke Hemmings
Dear Diary... || Luke Hemmings
(Ik lees niet enkel Luke's hoor, dit is gewoon mijn top 4. Ik wou een top 3 doen maar kon echt niet kiezen hier uit, welke ik zou weglaten.. Natuurlijk zijn er nog veel meer goede story's hier op Q/)

1D:
Paper Heart. - Family Styles
Teach Me Gently || Harry Styles
Sexual Explicit || Louis Tomlinson
(Hier zijn er natuurlijk ook nog veeel meer van, ik heb op meer dan 150 story's een abo, dus heb gewoon gekeken naar degene die nog de laatste maand hebben geupdated en daar dan toch mijn top 3 uitgekozen..)

*Wie is je favoriete schrijver op Q?
Goh deze is ook moeilijk..
Als eerste zou ik mijn vriendinnetje Pepito zeggen, maar zij is niet veel meer online, maar wel een top schrijfster!
Als ik echt moet kiezen, kies ik voor HarrysWife al zijn er nog fantastische schrijvers hier op Q.

*Wat is je favoriete quote?
Îk heb er veel, maar ik denk wel dat deze mijn all time favorite is:

There comes a day when you realise turning the page,
is the best feeling in the world,
because you realise there’s so much more to the book
than the page you were stuck on. ~Zayn Malik



*Wat is je favoriete film?
The Fault In Our Stars...

*Wat is je favoriete boek?
Opnieuw The Fault in Our Stars, maar ook de delirium trilogy en de 50 shades boeken (;

*Welke landen zou je willen bezoeken?
Amerika en ik wil opnieuw naar Londen (geen land, but aagh londen <3)

*Wie zijn je favoriete artiesten
Buiten One Direction en 5 Seconds of Summer zijn dit denk ik Demi Lovato, Yevgueni (Vlaamse artiest), Gorki (Vlaamse artiest), Ed Sheeran, Olly Murs, The Vamps (vooral, alleen eigenlijk, Somebody to you) en nog wel enkele meer. (;


• Luke
*Hoe voelt het om het voorprogramma van One Direction te zijn?
Dit is super, het is zo spannend en toch zo leerrijk. De jongens van One Direction zijn ook zo vriendelijk en geven ons echt veel goede raad.

*Mis je Jade?
Ja soms mis ik haar wel, maar dan denk ik dat zij mij niet mist. En ik heb het zo druk met de band, ik heb niet veel tijd om haar te missen.

*Heb je gevoelens voor Jade?
Gevoelens als in een relatie gevoelens? Nee sorry.




---

Dank aan jullie voor de vragen, hopelijk heb ik een goed antwoord kunnen geven ^^
Hierboven nog een selfie van mezelf, al is mijn profielfoto ook een foto van mij, dus zullen jullie zich wel niet afvragen hoe ik er uit zie ;p

Kusjes,
Isolde

Reageer (3)

  • Archenemy

    Hihihiii (:

    9 jaar geleden
  • Hemmotionz

    OH HOLY! Een belg :) mwehehe eentje van Brugge hier! Dank je voor alle antwoorden, en snel verder?
    PS: ik vind het zoooo erg dat Luc de Vos dood is :( jij ook?

    9 jaar geleden
  • Monks

    Aaaw superleuk! En het maakt me echt vrolijk om te zien dat mijn verhaal in je favorieten staat :-) <3

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen