Foto bij 152 • Zara

Heey Guys!

Scorpion en ik zijn bezig met een nieuw hobbit verhaal. Zouden jullie een kijkje willen nemen?

Geketend • The Hobbit

Door middel van een vloek aan elkaar gebonden: niet bepaald een goede basis voor een relatie. Het overkomt Ehriänae en haar dochter Azra wanneer de eerste veroordeeld wordt tot een celibatair leven, een vloek die enkel verbroken kan worden wanneer Ehriänae haar zielsverwant vindt. Tijd is echter schaars, gezien het leven van haar dochter met de zoektocht verbonden is. Een verkeerde of te late beslissing zal onherroepelijk tot haar dood leiden…

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Vibes

    Op dit moment zijn mijn vertrouwingsproblemen even groot als die van Thorin

    9 jaar geleden
  • Grindelwald

    Wanneer komt hij nouuu? S:

    9 jaar geleden
  • Gisborne

    Snel verder! <33333333

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Aan de wezens van MiddenAarde uitleggen hoe het leven in Nederland eruitziet, geweldig xD het doet me trouwens denken aan de reeks Stravaganza, daar probeert de hoofdpersoon ongeveer hetzelfde (hij probeert bijvoorbeeld internet uit te leggen)
    Glazen bolletjes met licht in, ik zie nu een perfect bol glazen ding zweven met daarin een soort van mini-sterretje gevangen.

    9 jaar geleden
  • Vega

    Hij is al bij gekomen :D:D

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen