Foto bij Darkness: Opstand

Het is een kort hoofdstuk...

Dark is al een tijd je weg en Darkness loopt onrustig heen en weer te lopen. 'Fragile, heb je nog helemaal niks van Ravin gezien of gehoord?!' Roept Darkness onrustig een boos. 'Darkness.....' Zegt Fragile twijfelend en bang. 'Zeg dan!!' Snauwend Darkness. Fragile deinst achteruit, maar hersteld zich snel. Maar Darkness loopt dreigend op Fragile af totdat ze hun met hun neus kunnen aanraken. 'Zeg dan.' Darkness zegt het zacht en dreigend. Fragile kan zijn ademhoren en word nog banger. 'Ik denk dat Ravin...' Zegt Fragile terwijl ze er iets achteraan wilde vertellen. 'Waar denk je over!?' Roept Darkness kort af. Fragile slikt en doet haar ogen dicht. 'Ik heb Ravin zien spelen met een mens.'Zegt Fragile in een adem en zacht. Fragile verwacht ieder moment een klap, geschreeuw en gesnauw. 'Waarom heb je dit niet eerder verteld!?' Zegt Darkness drijgend. 'Waarom heb je me de hele tijd laten wachten?' Speelde Darkness zielig. Fragile toont geen enkele emotie en kijkt Darkness een beetje boos aan, maar diep van binnen huilde Fragile al de tijd, ze liet het alleen niet zien. Waarom deed haar broer dit? Waarom liet hij haar gevangen? Waarom zocht hij Ravin? Wat wou hij met haar?Waarom had hij zijn naam veranderd? En opeens hoe ondeugenden en boos ze is noemt Fragile zijn echte naam. 'Might.'

Reageer (1)

  • Lorem

    Leuk...
    Ik verwachtte alleen geen cliffhanger. TT*TT
    Nice. XD

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen