Foto bij Smash-Fusion!


Christophe

"What the..." Jij zou hetzelfde zeggen als er een jongen met zwart haar,rode ogen en een boog met een gouden lauwekrans in zijn haar op je terras zou liggen. Oh, en natuurlijk nog een detail: HIJ HEEFT VLEUGELS!!! En zijn kleding had iets...Grieks...Romeins? Hij wreef over zijn hoofd. "Auw...Wacht," Hij keek rond. "Waar is Pit?" "Pit? Zoals in...Kersenpit?" "En wie ben jij? En waar ben ik?" "Wo-ho,mannetje! Dat zijn veel vragen,maar dat vraag je aan een vleugeloos,boog-loos kind in pyjama?" "Pyjama? Wat is dat?" Ik negeerde dat omdat ik dacht dat hij een grapje maakte. "Wat doe jij hier op mijn terras?" "Jouw terras? Ik zie je naam er niet op staan,hoor!" "Ja,nu toevallig heet ik terras en waar je op zit is terras!" "Terras? Rare naam." "Natuurlijk heet ik niet terras! Hoe dom ben jij?" Hij haalde zijn boog uit mekaar, en zo te zien zat aan beide einden van de twee demi-bogen een handvat. Hij greep ze vast en zette een van de bogen op mijn nek. Toen leerde ik twee dingen: Een,Demi-bogen zijn awesome wapens. Twee,Scherpe demi-boog op je nek=Eng. "Kijk, ik weet al die stuff niet,maar jij weet evenveel als ik: niets over degene die nu voor je staat." "T'spijt me,gast. Ik maakte gewoon een grapje. Maar die vleugels en de boog ga je moeten uitleggen, en de kleding,en...Leg alles maar uit." Hij haalde de demi-boog van mijn nek. "Dan kun jij me uitleggen waar ik precies ben en wie jij bent. Maar we moeten snel zijn." "Waarom?" "Leg ik straks uit."
Na een snelle uitleg...
"Dus jij heet Christophe, je bent een jongen van 13 en je zou nu in bed moeten liggen?" Ik knikte. "En jij heet Dark Pit,je bent een engel en je vecht in de opdracht van de godin van de natuur,Viridi genaamd, en ze is gevangengenomen door iemand. Ze heeft je hierheen gezonden om de hulp in te roepen van...Mij?" "Ongeveer." "Waarom neem ik dit allemaal zo kalm op???" "Gewoon doen. Doe ik ook altijd." "En...Hoe moet ik jou dan helpen?" "Twee woorden: Smash.Fusion." "En dat houd in?" "We zullen samensmelten en dan vliegen we terug naar Skyworld." "Hoe kun je dat zeggen alsof het doodnormaal is?!" "Zoals ik zei: gewoon doen." "Dus wat doen we? Waarom doe ik dit?" "Ik regel alles wel. En waarom? Om dat ik je geen keus laat." "Oh,oké...Wacht,WAT?!" Hij legde zijn hand op mijn voorhoofd en sprak de woorden: "Smash FUSION!" Alles draaide voor mijn ogen en toen alles weer op zijn plaats viel,was Dark Pit weg. "Waar is hij n-" Dark Pit's boog lag in mijn rechterhand. "Wat?" Ik voelde zijn gouden lauwekrans op mijn hoofd liggen en toen ik op mijn rug voelde,voelde ik...Veren. Vleugels. "WHAT THE HEEEEEEEEELL?!?"

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen