Foto bij Smash-Fusion!

Bente

''Gaat het wel?'' Bente houdt haar hoofd scheef. ''Dat was een harde smak!''
De jongen glimlacht en gaat staan. ''Natuurlijk gaat het wel met mij''
''Gelukkig!'' Bente haalt diep adem. ''Waar is Dark Pit?'' de jongen kijkt zoekend om zich heen. ''Dark Pit?''
''Ja, je zegt het goed, haha! We hebben allebei verloren van een gevecht. We stortte de diepte in, maar nu is Palutena gevangen genomen!'' De jongen kijkt boos maar ook bezorgd. 'Jeetje, wat erg!'' ''Ja! Heel erg! Maar mag ik misschien vragen hoe je heet? En waar ik ben?''
''Ik heet Bente, en je bent gevallen in mijn straat voor mijn huis'' Bente wijst naar het huis achter hun. ''En hoe heet jij?''
''Ik heet Pit, zijn dit je normale kleren?'' Bente bloost. ''Neejjh! Dit is mijn nachtjapon, hier slaap ik in.'' Pit grinnikt. ''Oeps''
Bente kijkt naar Pit zijn wapens. ''Wat een vette boog! Maar waar zijn de pijlen?'' Pit glimlacht. ''Let maar op!''
Pit richt op de hemel en doet net alsof er een pijl in de boog zit. Plots verschijnt er een magische pijl en hij laat hem los, daar ging de pijl, het duister in.
''Vet cool Pit! Hoe kom je eraan?'' Trots strijkt Pit met zijn hand over de boog. ''Van Palutena gekregen, zo'n drie of vier jaar geleden.''
''Wat is die Gouden Lauwerkrans mooi zeg!'' ''Je bent wel veel onder de indruk van me'' Lacht Pit. ''Dat komt omdat ze deze dingen hier helemaal niet hebben! Het is echt super duper mega stoer!'' ''Dankje!''
''Wat doe jij eigenlijk dagelijks?'' Vraagt Bente. ''Hm, vechten vooral, soms train ik met Marth, maar Marth kan er slecht tegen als je hem flink trollt! Hahaha! Ooit heeft iemand er een paar tekeningen van gemaakt... Ik hem hem wel ergens, aha, hier kijk!''


Bente en Pit liggen samen in een deuk als ze de reactie van Marth zien. ''Maar verder traint Palutena mij, en ik ben kapitein van de Palutena wacht!''
Trots kijkt naar de lucht. ''Ik hoef me in ieder geval helemaal nooit te vervelen!''
Dan ziet Bente plots heel vaag, langzaam wordt alles zwart voor haar ogen. Een pijnlijke scheut vliegt dwars door haar heen, ze wil schreeuwen, maar het lukt niet. Ze ziet weer licht. ze is niet meer op de straat, ze staat niet eens! Ze vliegt! Bente bekijkt haar kleren. Ze heeft dezelfde Griekse kleren als Pit, dezelfde Gouden Lauwerkrans... En... Twee mooie witte vleugels!
''Zo, welkom in Kid Icarus!'' Roept Pit blij.

Reageer (1)

  • Moonwarrior7

    Wauw! Gaaf! Echt een geniaal verhaal!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen