Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Chantilly

    1. Ja leuk!!
    2. Uhm.. Liam of Niall :-)

    9 jaar geleden
  • Smexy

    First: Weer een geweldig hoofdstuk, het was het wachten waard. Harry, Alfie en Vicky bij elkaar is gwn hilarisch. En het klopt inderdaad. Harry en Vicky zijn dol op elkaar en de moeder van Vicky, Alfie en Nat, niet er onderuit praten want Harry is binnenkort echt jullie schoonzoon.
    Second: Ik begin in februari met mijn stage op een basisschool in een kleuterklas en als ik zo bij jou lees, gaat dat heel vermoeiend en zwaar worden. Ik ga me vast fisiek voorbereiden.
    Third: Nog een keer ga ik zeggen dat ik het ontzettend jammer vond dat ik niet bij je eerste officiële optreden kon zijn. Ik heb mezelf er al voor geslagen want ik had het je beloofd en toen kon ik opeens niet meer.
    Ik heb inderdaad wel de foto's en ook de filmpjes gezien en het is perfect. Nee, beter dan perfect.
    Fourth: Die bitterbal zal ik onthouden als je - je belofte niet na komt.
    Fifth: Over je kerststory.
    1. Ja dit vindt ik ontzettend leuk, want je schrijft geweldig en als jij een leuk idee in je hoofd hebt zitten moet je dit doen. Ik weet nu al dat het geweldig gaat zijn.
    2. Harry natuurlijk want ja die is nou eenmaal een hele geile kerstpersoon (:

    Nou dit was het en ik zie je snel.
    x

    9 jaar geleden
  • DareToBelieve

    Haha, je schrijft echt leuk!
    En over wie het kerst verhaal gaat maakt mij niet uit, ik lees het toch wel!
    X

    9 jaar geleden
  • Cliffayne

    Ik wil zoveel meer van dit!!

    En Liammmmm please write about Li. Ik ben zo benieuwd welke avonturen je mijn liefste zou laten beleven. :D

    9 jaar geleden
  • Horlinson

    Een kerstverhaal zou super zijn!
    Liefst met Niall of Louis, maar ik lees het sowieso wel..
    Veel beterschap!
    <3

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen