Foto bij Season 6 Chapter 7

Sorry dat het zo lang duurde!
Hier is hoofdstukje 7!
Enjoy

Fabian

Met z’n allen staarde we naar de rode ster die ons strak aan keek.
Overal rondom het puin lagen wachters van de verenigde elementen doorbloed op de grond.
‘Wat wil je van ons!’ riep ik.
De rode ster lachte gemeen en bleef ons aanstaren.
‘Jullie dood!’ zei de rode ster met een hese stem.
Op dat moment kwamen er een aantal wachters van mij in actie die richting de rode ster rende en vervolgens ijs en vuur op hem afschoten.
Met een beweging vormde de rode ster een lichtgevend schild om hem heen waar mijn wachters tegenop rende en die vervolgens terplekke overleden aan hun brandwonden.
Met grote ogen staarde ik naar de kracht van de rode ster die slechts met één handbeweging 10 wachters van mij had vermoord.
De rode ster haalde uit naar Nivada en mij en schoot een enorme rode lichtstraal op ons af.
Nivada en ik kwamen direct in actie en vormde een groot wit schild om ons heen, waar de rode straal tegenop botste.
De rode straal doofde, maar vernietigde nog op het laatste moment ons schild waardoor we met een ongelofelijke kracht naar achteren werden geblazen.
Met een harde klap kwam Nivada bovenop mij terecht waardoor alle lucht uit mijn longen werd geperst.
We stonden op en ik zag dat de rode ster zijn aandacht had gefocust op de onschuldige inwoners van de verenigde elementen die met grote ogen naar de rode ster staarde.
Nog voor de rode ster kon uithalen, kwamen de vuurstrijders in actie en wierpen een enorme vlammenzee op hem af.
De rode ster reageerde direct en lanceerde een lichtveld tegen de vlammenzee op, waardoor alle vlammen doofde.
Lilly spande samen met Vera en haar wachters hun bogen en schoten tientallen pijlen om de rode ster af, maar geen enkele pijl was raak doordat de rode ster de lucht in schoot.
De ijswachters kwamen nu ook in actie en begonnen verschillende ijsstralen op de rode ster af te vuren.
Ferdinand rende samen met Sabrina, Sandra en Sarah naar de plek waar de rode ster boven zweefde en creëerde een enorme vuurstraal gevolgd door een ijsstraal.
De rode ster werd vanaf onderen geraakt en kwam vervolgens behendig neer op de grond.
Eveline rende samen met Ingrid, Marcus en Tyler naar de ster toe maar werden vervolgens alle vier naar achteren geblazen door een lichtveld van de rode ster.
Ik zag hoe Melodie samen met Jersey een vuurstraal op de rode ster afvuurde en hoe de rode ster hen naar achteren blies met een simpele beweging.
De rode ster wilde Melodie en Jersey verbranden met zijn licht toen plotseling Tanja in actie kwam en een rake ijsstraal op de rode ster afvuurde.
De rode ster keek woest naar Tanja en nog voordat hij haar kon aanvallen, riep ik een enorme kracht in me op en vuurde een lichtstraal op hem af waardoor hij naar achteren werd geblazen.
Ik zag dat Melodie met een dankbare blik naar Tanja keek die haar en Jersey overeind hielp.
Nivada sprong de lucht in en vloog met een enorme vaart op de rode ster af die inmiddels weer op zijn voeten stond.
Ondertussen vloog ik ook de lucht in en vuurde verschillende lichtbollen op de rode ster af.
Met wederom één beweging blies hij Nivada en mij zo uit de lucht en voelde ik dat twee sterke handen mij opvingen.
Ik keek omhoog en zag dat Sebastian mij had opgevangen.
‘Hoe verslaan we hem?’ vroeg Sebastian.
‘Ik heb werkelijk geen idee’ gaf ik eerlijk toe.
Onder tussen haalde de rode ster flink uit op de verenigde elementen en moest ik toekijken hoe tientallen mensen levend verbrand werden door de rode lichtstralen.
Vele ijswachters en vuurstrijders deden nog hopeloze pogingen, maar het leek onbegonnen werk.

Plotseling voelde ik een enorme kracht in mijn lichaam opborrelen en realiseerde me dat ik nu de krachten van de opperster in me had.
Ik sprong de lucht in en ging met een enorme snelheid richting de rode ster.
Onderweg vormde er zich een lichtschild om mij heen en nog voordat de rode ster kon reageren, knalde ik met volle vaart tegen hem op waardoor hij met een pijnlijke val tegen de grond aan gewerkt werd.
Nivada sprong direct bovenop hem en hield haar beide handen in zijn gezicht terwijl ze lichtstralen afschoot.
Ik hoorde de rode ster krijsen van de pijn en twijfelde geen moment.
Ik pakte mijn boemerang tevoorschijn en deed mijn ogen dicht terwijl ik hem stak op de plek waar zijn hart zat.
Ik greep met mijn hand in de wond die ik gemaakt had en met een beweging trok ik zijn hart uit zijn lichaam.
Nivada sprong direct van zijn lichaam af en ook ik deed een stap achteruit en in één vlaag verging het lichaam van de rode ster tot sterrenstof.
Ik liet het hart snel los en draaide me vervolgens om naar de rest die half bewusteloos op de grond lagen.
Een voor een stonden ze voorzichtig op en staarde naar het hoopje sterrenstof.
‘Dat was heftig’ bracht Sandra uit.
‘Is iedereen nog in leven?’ riep Ferdinand.
‘Op de honderden wachters na wel ja’ antwoordde Lilly.
‘Zoveel gewonden en doden om slechts één ster te bevechten’ fluisterde Amira.
‘Mijn gehele natie tot as gebracht dankzij slechts één ster’ bevestigde ik Amira’s opmerking.
Op dat moment explodeerde wederom iets boven ons hoofd en mijn blik schoot hoopvol naar de hemel, om te kijken of het deze keer een witte ster was die naar beneden zou komen.
Maar een paniekaanval schoot mijn lichaam binnen toen ik zag dat er wederom rood tinten door de lucht schoten.
Ik begon langzaam te hyperventileren toen ik zag dat er een tweede explosie plaats vond waarbij ook rood tinten door de lucht schoten.
Twee rode sterren schoten naar beneden en kwamen beide op een andere plek neer met harde dreunen.
‘Mijn ijsrijk!’ riep Ferdinand in paniek.
‘Mijn vuurdistricten!’ riep Sandra tegelijkertijd.
Ik staarde vol hoop naar de hemel, wachtend totdat er een Supernova te zien zou zijn van de witte sterren.
‘Fabian’ fluisterde Nivada naast me. ‘Wat moeten we doen’.
‘Ik weet het niet’ zuchtte ik. ‘Ik ben zojuist mijn laatste beetje hoop kwijt geraakt’.

Reageer (4)

  • Vega

    Dit is echt shit

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Er moet een manier zijn om de rode sterren, gemakkelijk, te verslaan. Waarschijnlijk is die manier zo eenvoudig en logisch dat je er niet aan denkt.

    9 jaar geleden
  • katl1

    NEEEEEEEEEEEEEE!
    SNEL VERDER

    9 jaar geleden
  • Basim

    Nooooh, you evil bastard :P
    Ik zou maar heel gauw zorgen dat er niet teveel onschuldige doden gaan vallen :P

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen