Ik rende Draco achterna en al snel haalde ik hem in.
'Zo erg was het toch niet?' zei ik.
'Hij kent me niet, hij kan niks over me zeggen.' Zei Draco geirriteerd.
'Als hij wat over zegt wat je niet leuk vindt, zeg je het gewoon.' Zei ik.
'Zo ben ik gewoon.'
'Natuurlijk joh.' Zei ik, en ik keek de andere kant.
'Sorry.'
Dat was absoluut het laatste wat ik nu had verwacht, dat hij 'sorry' zou zeggen.
'Het is al goed.' Zei ik.
We waren inmiddels al in het kasteel aangekomen.
'Het is hier heel mooi, en gezellig binnen!' Zei ik verrast.
'Ja he, je bent hier zo gewend.' Zei Draco.
Ik glimlachte naar hem, en hij glimlachte terug. Ik hoopte echt dat hij mijn vriend zou worden.
Er kwam een vrouw aan, met een groen gewaad aan, en een hoed.
'Jullie zullen zo gesorteerd worden, maak jullie klaar, en volg mij straks maar, ik ben zo terug.' Zei de mevrouw.
'Gesorteerd?' Vroeg ik zenuwachtig aan Draco.
'Zo bepalen ze in welke afdeling je komt.'
'o-oke.' zie ik maar.
Draco had Ron blijkbaar nog niet gezien. Harry kwam er namelijk aan met Ron. Ik probeerde nog te gebaren dat Harry bij hem weg moest blijven, maaer het had geen zin.
'Zo, daar hebben we Potter.' Zei Draco. Alle kinderen werden stil. Ik zuchtte, waarom moest hij altijd zo doen.
'Hallo, Malfidus.' Zei Harry. Hij zei 'Malfidus.' heel bespottend.
'En jij bent een Wemel zeker, is het niet?' Draco knikte in de richting van Ron.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen