Foto bij De Eerste Missie

Bente

''Okay Bente, eerst zoeken we Dark Pit, maar eerst moet ik je een paar dingen uitleggen over je vleugels en wapens.'' Bente knikt hevig. ''Ten eerste, als je vleugels moe zijn, altijd mij roepen!'' Zegt Pit. ''Hoezo?'' vraagt Bente. ''Nou, je vleugels kunnen zomaar stoppen met fladderen als ze te moe zijn.... En dan stort je de dieptes in! Als je geluk hebt val je op een wolk, maar dat gebeurd niet altijd Bente!'' ''Ahaw, okay!''
''Okay, nu je wapens. Je boog kun je ook gebruiken als zwaard, en je weet hoe je moet schieten, dat heb ik je tenslotte laten zien.''
''Ja dat klopt Kapitein Van De Planutena Wacht!'' Pit glimlacht trots maar verlegen. ''Okay dan! Lets go!''
Pit strekt zijn vleugels en laat de wind hem opvangen. ''Als je het eenmaal onder de knie hebt is het simpel Bente, doe mij maar na!''
Een beetje nerveus strekt Bente haar vleugels en een beetje sukkelig laat ze de wind haar opvangen, daarna fladdert ze met haar vleugels, nog een paar keer en ze komt vooruit! ''Goed zo!'' Glimlacht Pit. Al snel zijn ze in volle snelheid aan het vliegen.
''Okay Bente! We landen op die wolk daar zo! De paars-achtige wolken daar verderop zien er niet vertrouwd uit! Er zijn waarschijnlijk indringers.'' ''Okay Pit!''
Pit landt als eerste op de wolk. Bente belandt ook netjes op de wolk. ''Je hebt het al bijna helemaal onder de knie!'' Bente glimlacht. ''Dankjewel!''
''Kom we gaan kijken, maar wees voorzichtig. Ik heb al een vermoede wie het zijn. Het zijn die slechteriken van Bowser en Ganondorf. Dat klink misschien allemaal best spannend, maar ze zijn makkelijk te verslaan. Het zou een erg goede training voor jou zijn Bente!" Bente springt blij op. "Wat leuk! En wat cool!" Roept ze blij. "Ja! En trouwens, ram er maar lekker op los, geen medelijden hebben." Zegt Pit. Bente knikt en Pit vliegt op. Bente volgt Pit en al snel zijn ze bij de slechteriken. Bente bekijkt ze vanuit de lucht, daarna krijgt ze een enorme slappe lach. Pit kijkt haar raar aan. "Wat is er grappig?"
"Nou, waar ik vandaan kom hebben we een feest, daar heeft iemand heel veel knechtjes, en die lijken zoveel op deze mannetjes! Hahaha!" Proest Bente. Bente ziet nog steeds een rare blik van Pit. "Okay, je snapt hem niet. " zegt Bente tussen het lachen door. "Kijk, bijvoorbeeld: er is een feest in Kid Icarus. En Planutena heeft allemaal hulpjes die er allemaal hetzelfde als jou uitzien! Daarna kom je in ons land en zie je die hulpjes er heel dom uitzien bij ons! Best geinig dan, toch?"
"Ooh! 'K heb 'm!" Zegt Pit. "Ja, best wel grappig, voor als je je voorstelde dat er gruwelijk uitziende slechteriken verwacht!" Grinnikt Pit.
"Juist!"
"Okay, daar gaan we landen!" Zegt Pit en hij wijst naar een leeg plekje op de paars-achtige wolk. "Is goed. " zegt Bente. Pit en Bente landen bíjna tegelijk op de wolk. Pit warmt zichzelf op door met zijn boog vecht bewegingen te maken. Zandkit schiet een pijl af naar een van de slechterikken die vervolgens neervalt en roerloos blijft liggen. "Lekker dan!" Zegt Pit. Bente lacht verlegen. Pit rent naar een van de mannetjes en slaat er vollop op. Al snel valt het dood neer. Zo ging het wel een lange tijd door totdat een een paarse pijl voor Bente raast. "Holy!" Roept Bente.

Reageer (1)

  • Moonwarrior7

    Ohhh.... Ik hoop dat het dark pit is!!!! Ik vind hem wel leuk! :$
    Snel verder! xD

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen