"Fleur?" Hoor ik aan de andere kant van de slaapkamer deur. Ik ga recht op zitten en wrijf even door mijn ogen.
"ja?"
"Ik kreeg net bericht van Fury, we kunnen."
"oh, oke!" Ik ben meteen klaar wakker. Ik trek snel mijn strijdkostuum weer aan. Als ik de kamer in kom gelopen staat Steve ook al helemaal klaar.
"zullen we?" Vraag ik.

Ik volg steve de deur uit, zodra we onder komen staat er al een auto klaar waar we instappen. Terwijl ik samen met Steve achterin zit verschijnt er een schermpje waar Tony op te zien is.
"he Steve en Fleur. Ik heb het nieuws over Thor al gehoord. Maar in ieder geval, ik wilde even hoi zeggen. Hoe laat zijn jullie bij de haven?"
Vragend kijk ik Steve aan die even aan de chauffeur vraagt hoe laat we daar zullen zijn.
"over een dim half uur." Zegt hij dan weer richting het scherm waar Tony op te zien is.
"oke, dan tot zo!"
Daarna sluit het scherm zich weer.

Een dik half uur later stappen we de auto uit op de haven. Niet de normale haven van New York, maar een geheime haven van S.H.I.E.L.D.
"uhm, Steve?"
"ja?"
"Waarom gaan we met een schip, is vliegen niet handiger?"
"Dat gaan we ook."
"Maar waarom zijn we dan hier?"
"het is ook een schip."
"natuurlijk, stom van me. Hoe kan ik vergeten dat de meeste schepen ook vliegtuigen zijn?" Zeg ik sarcastisch terwijl Steve begint te lachen en me een zetje geeft.

Dan lopen we het nu nog schip op en gaan naar binnen. Daar zijn The black widdow, Hawkeye en Iron man al. Steve begroet ze uitbundig terwijl ik me iets afzijdige houd.
"oke, Als jullie even willen meekijken." Zegt Fury dan terwijl wij aan een tafel gaan zitten. Dan komen er een aantal beeldschermen te voorschijn waar allemaal beelden van Bruce in zijn Hulk gedaante te zien zijn, allemaal van de afgelopen 24 uur.
"Om de een of andere reden kan hij niet uit zijn Hulk toestand komen. Ondertussen komt hij gevaarlijk dichtbij de bewoonde wereld. Jullie taak is om hem te stoppen, en weer normaal te krijgen."
"Wat? Hoe moeten we dat doen?" Protesteert Natacha.
"maakt me niet uit, zolang het maar gedaan word." Reageert Fury bits. Natacha draait even met haar ogen mijn kant op. Ik kan nog net een lachje onderdrukken. Even voelt het weer alsof ik op school zit en niemand de les interessant vind.

"oke, iemand ideeën? " Vraagt Tony zodra Fury weer weg is.
"eerlijk gezegd niet echt." Antwoord Steve.
"we kunnen hem niet doden, we moeten hem gevangen nemen en weer bij zinnen brengen." Zegt Clint.
"En hoe wilde je dat gaan doen?" Vraagt Natacha.
"geen idee." Zegt Clint dan terwijl hij zijn handen in zijn nek legt.
"Als Thor hier was.." Begint Tony dan. Oke, ze willen me hier duidelijk niet hebben, en ik begrijp het wel. Papa zou dit zo opgelost hebben, maar ze moeten het nu met mij doen en ik kan echt niets.
"hey! Het lukt wel, we hebben Fleur, het komt helemaal goed!" Verdedigd Steve mij dan.
"We bedenken wel iets, zo lastig kan het toch niet zijn?" Opper ik dan. Terwijl iedereen mij met spot aan kijkt heb ik alweer spijt van mijn opmerking.
"Inderdaad. Ik mag jou wel, lekker optimistisch!" Valt Tony me dan bij.

Reageer (2)

  • Laleah

    Hahahaha xD :')

    9 jaar geleden
  • Moonwarrior7

    Hahaha!!!! Geniaal!
    Snel verder!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen