Foto bij A ranger/traitor 250

Alvast een vrolijk Kerstfeest gewenst iedereen! (beter te vroeg dan te laat :) )

Enjoy the special edition cover!!!

En nu is het tijd voor het belangrijkste!

Het cadeautje!!!!

Maak maar open!

Hier is speciaal ter gelegenheid van Kerstmis, maar eigenlijk nog net een tikkeltje meer ter ere van het 250ste hoofdstuk
Een exclusieve inkijk
In Top Secret informatie

Dus aan al mijn trouwe lezers
Werp voor het eerst een blik
Op niets minder dan:



Het Vervolg!

Kings and Rangers

Nadat Sean hen heeft weten te verlossen van de Skandische dreiging, wordt hij door de inwoners van Hibernia op handen gedragen. En dat is niet naar de zin van de andere koningen…

“Dus koning Sean van Hibernia zit in de problemen en vraagt onze hulp…” Koning Duncan wreef over zijn baard. “Ik moet eerlijk zeggen dat ik een stuk rustiger slaap als ik weet dat er in Hibernia minstens een koning is die aan de kant van Araluen staat. Als Hibernia echter onder het bewind van een persoon komt, zou dat in de toekomst misschien voor problemen kunnen zorgen.” De koning keek naar de twee Grijze Jagers tegenover hem. “Jullie gaan er dus heen om te zorgen dat hij zijn troon behoud, maar niet heel Hibernia opeist.”
“Begrepen, majesteit”, zeiden Will en Miko gelijktijdig.


Maar het opgeven van zijn troon of het overnemen van heel Hibernia zou wel eens de enige manier kunnen zijn voor Sean om zijn leven en dat van zijn familie veilig te stellen.

"Hij probeerde me overeind te trekken. Je moet weten dat ik toen net zo groot was als nu en een stuk breder aangezien ik niet maanden in gevangenschap had doorgebracht en hij… hij was meer zoals jij, klein en smal. Ik zei hem dat hij me nooit terug zou krijgen en dat hij me moest achterlaten en zichzelf redden. Ik hoef jou niet te vertellen dat hij daar niet van wilde weten. Hij wist me de hele weg terug te sleuren, door sneeuw die al bijna tot zijn kuiten kwam. Ik verloor een teen van mijn linkervoet, maar dat is niets in vergelijking met mijn leven. Tegen de tijd dat ik voldoende hersteld was om te praten, was hij alweer verder gereisd. Ik hem daarna niet meer gezien tot ik jaren later weer terug was in Araluen. Hij was ondertussen gestopt met boogschieten, maar hij was gekomen om een paar kameraden van hem te begroeten. Ik had hem niet herkend als ik niet iemand zijn naam had horen zeggen. Hij wilde geen dankbetuigingen horen, maar vertelde me in de plaats over zijn vrouw en zoon. En dan dook jij ineens op, toen ik andermaal in de problemen zat. Je wist het onmogelijke te presteren en vier Skandische schepen te kapen. Zonder jou waren we waarschijnlijk allemaal al dood geweest, maar dat zijn we niet en ik heb er niet meer dan een litteken aan overgehouden. Ik denk dat je je niet kunt voorstellen hoe trots je vader nu op je is.”

Reageer (6)

  • Heronwhale

    waaaaaaaaaaaauw die cover! oooh....lijkt me ook stom als je in die kleding op een missie bent en doodleuk tegen een of andere moordenaar zegt dat hij zich over moet geven of iets in die trant en dan maar niet snappen waarom die moordenaar de slappe lach krijgt en dan zegt de jager: heb ik iets van je aan? (hij snapt er echt niks van) en dan zegt die moordenaar zo van: niet van mij nee..hihihihi(wacht...zo'n dikke gespierde moordenaar zegt geen hihi...) maar wel van de kerstman! hohoho

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Jeeeej, vervolg!
    Het moet raar aanvoelen om een teen kwijt te zijn
    Ook voor jou: Vrolijk Kerstfeest!

    9 jaar geleden
  • SonOfGondor

    Awesome!

    9 jaar geleden
  • katl1

    Love that cover
    SNEL VERDER

    9 jaar geleden
  • Legolasta

    Jaaaaa! Een vervolg!!! *vreugdedansje* Nu ben ik heeeeeel blij!!! (lol)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen