Foto bij || 17

Haha ik was ook heel de tijd naar dit liedje aan het luisteren van Ed Sheeran terwijl ik dit aan het schrijven was. (tekst die op de foto staat)
Thinking out loud

Dylan James Wilkinson


“Jadie!” Ik geef Jade een knuffel en trek haar dan mee naar binnen.
“Dylan, rustig!” lacht ze, maar toch neemt ze mijn hand aan.
“Sorry ik wil je gewoon echt voorstellen aan de jongens.” Ik zie haar met opgetrokken wenkbrauwen naar me kijken, maar dan schiet ze toch in de lach.
“Dylan Wilkinson.” Zeg ik aan de ingang bij de bodyguards en toon mijn pasje rond mij nek, waarna hij mij en Jade door laat.
Ik had geluk dat mijn pa hun duidelijk had gezegd dat ik gewoon iedereen mee mocht binnen brengen. Als ik wou kon ik eigenlijk gewoon buiten enkele fans halen en deze mee naar binnen nemen.
Ik wandelde met Jade door de vele gangen en ik zag haar verbaasd rond kijken.
“Hmm is dat One Direction?” vragend kijkt ze me aan waarna ik knik.
“Hmm, ik snap wel waarom die meiden hun leuk vinden.” Lacht ze.
“Mijn nichtje zou zeggen dat je dan nog moet wachten tot je hun ziet. Ze is een echt Directioner.”
“Directioner?” Jade kijkt me vragend aan.
“Zo noemen ze zich zelf, de fans van One Direction. Wow Jade ben jij een meid van 18?” Jade begint te lachen en slaat tegen mijn schouder. Ze had me al duidelijk verteld dat boysband muziek eigenlijk echt niet haar ding is.
Ik sla de hoek om van de VIP ruimte en trek Jade met me mee. De jongens staan allemaal met elkaar te praten, tot de roodharige ons ineens opmerkt.
“Is dat nu die wel befaamde vriendin?” Lacht Michael.
“Ja ik ben Jade en dat moet jij die wel befaamde rood harige jongen met de naam Michael zijn?” Lacht ze, waarna Michael haar een knuffel geeft. Jade begint zacht te lachen, maar knuffelt hem dan toch terug.
“Ik ben Calum.” Calum geeft haar ook een korte knuffel en ineens staat Ashton ook breed grijnzend voor haar.
“Ik ben Ashton.” Lacht hij, waarna hij haar ook een knuffel geeft.
“Was er geen vierde kompaan?” Lacht ze, waarna ik ook zoekend om me heen kijk.
“Ja waar is Luke? Is hij om drinken?” Vraag ik verbaasd.
“Nee Luke voelde zich ineens echt niet goed en slapjes, dus hij is al naar het hotel.” Zucht Ashton.
“Dus hij gaat vanavond niet mee?” Vraag ik voor de duidelijkheid.
“Nope, dan zal het voor een andere keer zijn dat je hem leert kennen, Jade.” Lacht Calum.
Ik zie Jade knikken, waarna Michael haar ineens terug knuffelt.
“Maar je hebt mij hoor.” Lacht hij, waarna ik hem nep boos aan kijk.
“He Mikey, ze is van mij hoor.” Lach ik, waarna ik hem een duw tegen zijn schouder geef en Jade in de lach schiet.
“Didi, ik ben van niemand, enkel van mezelf.” Lacht ze, waardoor iedereen in de lach schiet.

“Jadie, wil jij nog iets om te drinken?” Roept Dylan in mijn oor, eigenlijk lijkt het meer op een fluistering, door de luide muziek.
“Wodka Redbull.” Lacht ze, waarna ik een zachte kus op mijn wang voel en ze verder danst samen met Michael en Ashton.
Ik zag dat het echt goed klikte met hun en was zo blij dat ze de jongens mocht. Ik ging nog heel veel tijd met deze jongens moeten door brengen en dan wou ik graag dat mijn beste vriendin daar ook bij was als we de kans kregen, zoals vanavond.
Wanneer ik terug ben met de drankjes begint ineens ‘Good Girls’ te spelen. Ik en Ashton schieten in de lach en Calum en Michael beginnen mee te zingen. Jade staat ons raar aan te kijken, waardoor Michael ook in de lach schiet.
“Wat is er zo grappig?” Ze kijkt ons alle vier met grote ogen aan en heeft het echt niet door.
Michael slaat zijn arm om haar heen en zingt in haar oor mee. Als het refrein terug begint, gaat hij nog dichter naar haar oor toe en fluistert.
“Dit is ons liedje, Jadie.” Jade haar ogen worden groot en kijken van Michael naar Ashton en Calum.
“Wow jullie zijn goed.” Alle drie schieten ze in de lach.
“Wat had je nu zelf gedacht?” Lacht Calum, waarna ze hem lachend tegen zijn arm slaat.

Nu gaan jullie me haten haha..
En sorry als er schrijffouten in staan, ik heb deze snel geschreven voor ik moest gaan slapen en heb geen tijd om hem te herlezen, toch wil hem jullie al nu geven, want ik weet niet of ik morgen en zaterdag online zal kunnen komen.
Want ik verhuis zaterdag..

I hope you liked it, even it was without Lukey.<3

Reageer (4)

  • Archenemy

    HEUY ISOLDE DAT IS NIET HOE GEMEEN ZIJN WERKT.
    OKAY EIGENLIJK WEL MAAR.
    MAAR LUKE. ugh. (ik lees maar snel verder want loop weer ns achter hoor xd)

    9 jaar geleden
  • Hemmotionz

    ZO GEMEEEEEEEEEEN :(

    9 jaar geleden
  • Monks

    UGHHH Ik had gehoopt dat ze Luke zou zien! Ik ben zo erg benieuwd naar hun ontmoeting

    9 jaar geleden
  • ChocolateMuffin

    he! had ze niet met stephen? waarom kust ze Dylan dan?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen