Foto bij Pegasusje rijden

How Am I Supposed To Ceep Calm
When I'm A
Demigod

Ik ga op de witte merrie zitten en vrijwel meteen stijgt hij op.
Een gil verlaat mijn mond maar zodra ik weer gekalmeerd ben word Midnight Angel ook rustiger.
'Ik vind je naam geweldig.' Meld ik het paard. Even later verschijnt Jazz naast mij. 'Nerveus?' Vraagt ze.
Natuurlijk ben ik nerveus, het is onmogelijk om het niet te zijn!
'Een beetje.' Lieg ik. 'Een queest krijgen na je eerste jaar, amazing.' Zei Jazz om het gesprek opgang te brengen.
'Ja, ik ben er ook verschrikkelijk blij mee.' Zeg ik lachend. Jazz lacht mee en ze doet haar mond open om iets te zeggen maar dan schiet Argus opeens omhoog.
Midnight Angel schrikt er zo van dat ze een rare beweging maakt en ik bijna van haar rug af val.
'Shit Argus!' Roep ik 'Waarschuw me ze volgende keer even wil je!?' Roep ik uit.
Ik zie dat Jazz ook moeite heeft met het onder controle houden van haar pegasus. Argus kijkt me schuldbewust aan.
'Sorry het was niet de bedoeling ze te laten schrikken'. Zegt hij. Ik hoor de angst duidelijk in zijn stem en ik probeer geruststellend naar hem te glimlachen maar ik heb het idee dat het niet echt wil lukken.
Jazz heeft Skyfall eindelijk rustig weten te krijgen en ze komt naast me vliegen. 'Argus, doe dat nooit meer.' Zegt ze kwaad.
'Nee! Val me niet aan!' Roept Argus uit. 'Hou je kop en rijd..Ehmm, vlieg? Voorop.' Zeg ik.
'Waarom?' Vraagt argus.
Als ik niet op een pegasus had gezeten..En als ik niet meer dan een kilometer boven de grond zat had ik Argus zeker een klap verkocht.
'Omdat jij de navigator hebt!' Roep ik uit. 'Oh ja.' Zegt Argus en hij vliegt/rijdt voor ons.
Ik roep nog 'Op naar tartarus!' En dan rijden we...AH, vliegen we de bergen tegen moed

Reageer (1)

  • horselover0505

    Hop hop hop pegasusje in galop. Awesome geschreven (H)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen