Nu is het dus kerstvakantie in het verhaal :)

'Heb je er zin in?' vroeg ik blij aan Draco.
'Natuurlijk, maar ik ben bang dat ik niet aardig doe, of dingen in de dreuzelwereld niet snap, of..'
Ik lachte en zei dat hij zich geen zorgen hoefde te maken.
Ik pakte zijn hand, en stapte de Zweinsteinexpress in.
Na een gezellige rit in de trein, kwamen we aan op het perron in de dreuzelwereld. Draco beet op zijn lip.
'Het wordt hardstikke leuk! Niet zo zenuwachtig doen!' Ik sloeg mijn arm om Draco's schouder. Mijn moeder stond er al te wachten.
'Please mam, doe aardig, please...' Fluisterde ik in mijzelf.
'Hallo! Jij heette, Draco, toch?' Zei mijn moeder en ze stak haar hand uit.
Draco pakte die aan en zei: 'Ja, Draco mevrouw.
'Noem me maar gewoon Melissa, hoor.' Drcao knikte verlegen en we stapten in de auto. Draco en ik gingen samen achterin zitten. Thuis aangekomen stonden mijn zussen Tiffanny (13) Susan (15) en Mariah (19) al op ons te wachten. het sneeuwde buiten.
Toen ik uit de auto stapte, vloog ik mijn zussen aan met een dikke knuffel! Ik had ze zo gemist. Maar ik ging snel terug naar Draco, die niet wist wat hij moest.
'Ik zal je mijn kamer laten zien!' zei ik enthousiast en pakte Draco weer bij zijn hand.
'Zo zo, heb jij ook al een vriendje dan.' Vroeg Susan. Zij was de enige zonder vriendje van de zussen.
Ik keek Draco aan, en zei toen: 'Ja. De leukste van jullie allemaal!'
Draco lachte heel schattig.
'Wat een schatje.' Zei Susan.
'Susan! Hou op!' Zei ik tegen Susan.
'Luister er maar niet naar hoor! kom dan gaan we naar mijn kamer.' Ik kuste hem op zijn wang.
'Ze zijn zo schattig samen!' Fluisterde Mariah in Susans oor. Zei giechelden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen