Idc

Foto:
Naam:
Leeftijd:
Afdeling:

Want ik ben te lui om veel te typen.

Hoeveel perso's doen we pp? En in welke afdeling ofzo?

•Leonie•
Foto:


Naam: Aemilia Sam McCallie
Leeftijd: 17
Afdeling: Gryffindor

Foto:


Naam: Jace Matthew Sorrow
Leeftijd: 17
Afdeling: Gryffindor

•Xantha•

Foto:


Naam: Nick "Nicky" Andrew McEachern
Leeftijd: 17 jaar
Afdeling: Gryffindor

Foto:


Naam: Aethelwyne "Wynter" Tracey McEachern
Leeftijd: 17
Afdeling: Gryffindor

Reageer (28)

  • EASE

    Aemilia Sam McCallie

    "Dames en heren, jongens en meisjes, de wonder tweeling is aangekomen!" Grinnikt Nick. Ohmy. Zo lief. Ik lach, niet veel later is Wynter en ook, maar ze wordt al omvergeduwd. Een scheldwoord verlaat haar mond niet veel later. Een opmerking tegenover Nick volgt daarna. "Zullen we de trein maar ingaan, op weg naar het o zo geweldige laatste jaar op Hogwarts." Ik grijns, een eindejaarsprank moet kunnen. Pronken is leuk, en aangezien ik me anders echt verveel, komt er een eindejaarsprank. Ik stap de trein in en sleep mijn hutkoffer achter me aan. Als ik geen lege coupe kan vinden jaag ik een stelletje tweedejaars weg uit een coupe. Ze kijken me met lichte bewondering aan. "Nou, komt er nog wat van?" Vervolg ik, en ik neem plaats in de coupe, waar de tweedejaars snel uit vertrokken zijn.

    Jace Matthew McCallie

    Al snel verlies ik Aemilia uit het zicht, maar even later zie ik haar zelfvoldaan in een coupe zitten, die op haar na leeg is. "Wynter, Jace! Hierheen!" Roep ik naar de andere twee, die grens achteraan tussen de massa lopen. Nu ik zeventien ben mag ik buiten school toveren en ik moet zeggen dat ik er maar al te graag gebruik van maak.

    9 jaar geleden
  • 707

    Nick "Nicky" Andrew McEachern
    "Schiet nou alsjeblieft op Wynter!"
    Knorrend komt mijn tweelingzusje aangelopen. Zonder op haar te wachten gebaar ik dat ik alvast ga. Ik begin te rennen en niet veel later sta ik op het perron. Ik zie Jace en Aemilia al staan, en na wat geduwd te hebben, ben ik eindelijk bij het duo aangekomen. Vanachter me hoor ik gevloek uit Wynter haar mond komen en ook zij komt erbij staan. "Dames en heren, jongens en meisjes, de wonder tweeling is aangekomen!" Grinnik ik.

    Aethelwyne "Wynter" Tracey McEachern
    Knorrend loop ik achter mijn broer aan. Als ik ook op het perron sta, is hij al verdwenen. Ik zie hem net op Jace en Aemilia af hobbelen en ik besluit er achteraan te gaan. Na veel geduw en getrek kom ik aan bij het drietal, maar voor ik wat kan zeggen word ik hard opzij geduwd. "Goddorie." Mompel ik terwijl ik overeind krabbel. Met een dodelijke blik ga ik naast Nicky staan, die iets zegt. "Wat ben je weer grappig Nicky." Mompel ik.

    9 jaar geleden
  • EASE

    Aemilia Sam McCallie

    Ik sta op het perron, wachtend op de Jace, Nick, en Wynter. Ik heb geen zin om alleen de trein in te gaan, ondanks dat ik weet dat ik toch wel een goede plek vindt en ik ze dan tegenkom in een coupe. Als ik Jace zie verschijnen in de mensenmassa zwaai ik en sleep ik mijn koffer achter me aan, naar hem toe. "Hey."

    Jace Matthew Sorrow

    Al snel nadat ik op het perron ben, komt Aemilia op me af. "Hey." ik glimlach. "Goede vakantie gehad?"

    9 jaar geleden
  • 707



    Foto:


    Naam: Nick "Nicky" Andrew McEachern
    Leeftijd: 17 jaar
    Afdeling: Gryffindor

    Foto:


    Naam: Aethelwyne "Wynter" Tracey McEachern
    Leeftijd: 17
    Afdeling: Gryffindor

    9 jaar geleden
  • EASE

    haha

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen