Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • JolieLivre

    Oke, ik schrijf eigenlijk normaal geen reactie want I'm lazy as fuck. Just have to deal with it. Maar ik wilde even vertellen dat ik dit verhaal nu al een tijdje lees en het echt geweldig is. Je schrijfstijl. Je inspiratie. Gewoon het hele plaatje. Je t'aime.

    9 jaar geleden
  • Horlinson

    Echt een leuk stukje!
    Mooi geschreven, as always (:
    x

    9 jaar geleden
  • purphose

    Adembenemend.

    9 jaar geleden
  • MikaylaMira

    *zucht* ik droomde stiekem een beetje weg bij dit hoofdstukje ( Harry is ook zo perfect 😍😍😍net als dit stukje) het lijkt er op dat alles goed gaat komen en ik kan niet wachtennn schrijf snel verderrrr..

    Mijn afgelopen week was opzich best, dagje naar antwerpen geweest en de rest weet je al :o

    En ik ben net als jij SUPER BLIJ met de vriendin van je moeder want nu kan je weer je favoriete hobbies (ongeveet dan) uitvoeren!!

    Oke langer dan dit kan ik geen end weg lullen SORRY *insert gigantische knuffel*

    Dagdag!!! Xxxxx

    9 jaar geleden
  • Smexy

    NOU ZEG !!!!! *slaat armen over elkaar en kijkt sip voor zich uit*
    Ik verheugde me net op een bitterballen gevecht.

    MAAR MAAR MAAR ik ben ontzettend blij met dit stuk. Ze zijn zo leuk samen en ik kan niet wachten op hun zoen en klefheid. Oh wat gaat dat leuk worden.

    EN VICKY !!! waarom heb je je eerste keer aan iemand anders gegeven. Je noemt Harry nu een oen, maar zelf ben je het ook een beetje. Wie wilt nou niet zijn eerste keer met Harry freaking Styles.

    Geweldig geschreven trouwens. Opnieuw en opnieuw blijf ik het je vertellen.

    EN GEFELICITEERD MET JE LAPTOPPIE. Hij ziet er goed uit hoor.

    ps. Snel weer eens afspreken en alles regelen voor 13 juni. Deze vakantie bijvoorbeeld.

    x

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen