Foto bij Bente En Pit

Christophe

"Crash landing! WOOHOO!" Ik knalde op tegen een van de grotere monstertjes en we rolden over de paarse wolk. We stopten midden op de wolk met rollen en toen pas zag ik dat ik een klein foutje had gemaakt. Het was geen monster,maar een meisje met rossig haar en witte vleugels op haar rug. "Oeps." Ze keek op en wreef over haar hoofd. Ze keek me verbaasd aan en vroeg toen: "Wie ben jij? En waarom-" "Dark Pit?" Een jongen die bruin haar had,witte vleugels en een gouden lauwerkrans op zijn hoofd droeg,onderbrak het meisje terwijl hij naar ons toe vloog. "Je lijkt wel op hem,maar aan de andere kant ook weer niet..." Opeens begon alles te draaien,en toen het stopte, stond Dark Pit naast me en was ik weer bij het oude. "Huh?Dark Pit?" "Hallo,Pit." Dark Pit keek naar het meisje. "Serieus,Pit? Moest jij echt een meisje vinden?" "Pas maar op,ze heeft haar vleugels en boog al onder controle!" "Hehe,het zal wel..." "En zo te zien heb jij een jongen meegebracht..." "Duh!Anders werkt mijn Smash-fusion niet! Weet je nog? Jij kan Smash-fusion aan iemand schenken wat haar uiterlijke trekken en dezelfde krachten of wapens geeft. Mijn smash-fusion werkt anders. Ik moet samensmelten met degene waarmee ik smash-fusion,en dat geeft hem mijn uiterlijke trekken en krachten of wapens." "Ja,ja..." "Hé,Dark Pit?" vroeg ik. "Ja,wat?" Hij antwoorde zonder om te kijken. "Is het normaal dat ik door deze wolk zak?" Iedereen keek om en ik zat nu al tot mijn middel in de wolk. Ik had me wel willen optrekken,maar dan zakte ik nog dieper. Het meisje giechelde. "Lijkt erop dat ik weer smash-fusionen moet,Pit. Leid jij hem maar,hij weet alles al." Alles draaide weer en ik had de vleugels en de boog weer. Ik vloog uit de wolk en lande er weer op,nu niet er doorzakkend. Ik keek met een vragende blik naar het meisje. Ze bloosde en zei: "Kijk me niet zo dom aan! Wat is er?" "Hoe vriendelijk. Wie ben je,eigenlijk?" Haar wangen werden nog roder van schaamte,maar die verdween als sneeuw voor de zon. "Ik ben Bente. En jij?" "Christophe." "Leuk dat jullie kennis maken en zo,maar kijk eens rond." Pit had gelijk. We waren omsingeld. Ik en Pit pakten onze demi bogen,eigenlijk blades genoemd,had Dark Pit me weten te vertellen,maar Bente richte een pijl op het hoofd van een monstertje.Die liet ze los en toen de pijl het hoofd van het monster doorboorde riep ze enthousiast: "Headshot!" Ik sloeg mijn ogen ten hemel,maar haar enthousiasme had me wel aangestoken. "Oké dan. Tijd voor een overkill!"

Reageer (1)

  • Moonwarrior7

    Haha gezellig!!!! Gaaf stukje!
    I (H) dark pit!!!! Ik vind hem zoo cute! :$ (K)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen