'Hoe laat is het?' Hoorde ik Mariah aan mijn moeder vragen.
'Half 4.' Antwoordde mijn moeder.
'Zullen we nog even naar buiten gaan?' Vroeg ik.
'Ja, maar wat gaan we dan doen?' Vroeg Draco.
'Een sneeuwpop maken, dat is echt heel leuk.' Zei ik.
Mijn moeder zei dat we om vijf uur weer binnen moesten zijn. We trokken onze jassen en laarzen aan.
Buiten lag er een dik pak sneeuw en toen Drcao even niet keek gooide ik een dikke sneeuwbal tegen hem aan. Hij viel voorover.
Ik lachte zo hard dat ik zelf ook in de sneeuw viel. Draco keek achterom en zag mij op de grond liggen lachen. Hij knielde voorover en deed iets wat ik niet goed kon zien. Hij lipe op me af. Hij had een enorme sneeuwbal en gooide die steeds even in de lucht. Hij haalde al uit, of ik riep: 'Genade!'
Draco schudde zijn hoofd en gooide de sneeuwbal tegen me aan. Hij kwam in mijn haar, mijn gezicht en eigenlijk alles zat onder de sneeuw.
'Ik krijg je nog wel!' Riep ik naar Draco, terwijl ik mezelf even afklopte.
Draco was bezig met een sneeuwpop, en ik greep mijn kans. Ik sloop zo zachtjes mogelijk in zijn richting, en ik sprong hem op zijn rug.
Hij wankelde, maar kon nog net blijven staan, en hij liep een rondje met mij op zijn rug.
'Shit!' Riep ik, en ik viel in de sneeuw. Ik lag helemaal onder de sneeuw. Draco trok me uit de sneeuw. Mijn gezicht was nat van de sneeuw.
'Brrr, zullen we naar binnen gaan?' Trilde ik van de kou.
Draco lachte en knuffelde me. Bij hem was ik tenminste lekker warm. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen