Trinngg, daar ging mijn wekker af. Ik druk hem uit, en sta met moeite op.
Ik loop naar de badkamer en was me gezicht. Ik doe mijn make-up op en me haar in een staart. Enkele minuten later ben ik klaar. 
Daarna sta ik op en loop naar mijn kleding kast. Het was nog zomer, 1e schooldag.
Ik pak een niet zo strakke lichte skinny jeans, daarover heen doe ik een witte blouse aan.
Ik loop naar mijn laatje waar ik mijn sieraden uit pak. 
Daarna pak ik mijn tas, en loop naar de keuken. Ik eet snel een broodje en drink wat water. Ik trek snel mijn schoenen aan en loop snel naar de bushalte. 
Ik moet een klein stukje lopen, maar dat maakt niet uit. Dat is mijn moment alleen. Ik doe mijn oordopjes in mijn oren, en luister naar wat muziek. Aangekomen bij de bushalte, zie ik dat de bus er al aankomt, dus wachten hoefde ik niet. Ik stap in, check in, en loop door naar de laatste deur. Mijn vaste plek. Ik zie daar mijn vriendin, Pinar ze is half Nederlands en half Turks, ze groet me kort. 

Dina : Heey Denise, alles goed ?
Ik: ja hoor en met jou ?
Dina : Ja Gaat Goed .

Ow, wacht ik ben me vergeten voor te stellen! Oeps, wat dom van me !
Ik heet Denise, ben 14 jaar jong . Wordt 15 in de zomer. Ik heb gelukkig allebei mijn ouders nog. Heb 3 zussen: Nathalie, Shirley, Joelle. Als je ze nodig hebt omdat iemand je lastig valt, staan ze voor je klaar. Verder zijn ze allemaal klootzakken behalve Nathalie. Dat is de jongste van hun 3 en dat is een schat van een meid! 

Terug naar Realiteit:

Ik kijk haar even aan, maar zie dat ze nogal chagarijnig is.
Dina, heeft ook beidde haar ouders,alleen is haar moeder erg ziek en woont niet bij haar. Heb echt medelijden met haar. Haar vader is een strenge man, die geen rechts of links tolereert, gewoon straight. ( als jullie begrijpen wat ik bedoel ) 
Ze is een schat van een meisje die je graag helpt. 
Een Echte Vriendin! Of Misschien Toch Niet ? Daar komen jullie wel later achter. 
Ondertussen waren we bij de school aangekomen, we stapten uit en stapte de school binnen.
Hmm, niet zo een grote school, ik kijk om me heen en zie heel wat kinderen heen en weer rennen en praten met elkaar. Alleen ik ken nog niemand. Ik zie daar een oude klas genoot, van basisschool, en trek Pinar mee en ga wat met haar praten. Daarna gaat de bel, ik vraag haar snel waar mijn lokaal ligt en ze wijst het me snel aan. Ik kijk Pinar aan en zie dat ze nog chagarijniger was.
Hmm, ik zal der strakjes wel vragen wat er aan de hand is. 
Ik Liep de klas in en nam een plekje achterin, zo kon ik zien wie en wat.
Langzamerhand stroomde de leerlingen binnen.

Hmm, veel meer meisjes dan jongens, dit gaat een zware jaar worden. 
De laatste leerling was een jongen, Wauuww, hij was knap, gespierd. Hij kende blijkbaar de mentor en schonk een klein lief glimlachje, de mentor liet hem snel zitten.
Hij moest naast me zitten want er was geen andere plekje. 
Pinar, ging gewoon ergens anders zitten ?
Hij ging naast me zitten ik keek hem even aan, hij schonk me een lieve glimlach en ik draaide me snel om. Wetend dat ik steeds roder werd. De mentor stelde zich zelf voor en we moesten een voor een voor de klas staan om ons zelf te voorstellen. 
Er waren veel meisjes en maar iets van 5 jongens. 
Ik was aan de beurt, shitt.
Ik stond met loodzware benen op en ging voor de klas staan. Ik keek even snel rond, en begon :
Hoi, ik heet Denise, ben 14 jaar wordt bijna 15. Heb 3 zussen en mijn ouders. 
Dat was het.

Ik liep snel weg voordat de mentor ging praten, daarna was de jonge naast me aan de beurt.
Hij liep lachend naar voren. 

Ewa, ik heet Rida, ben 16 jaar. Ben jmmr genoeg vorig jaar blijvenzitten. En ja , heb mijn moeder en zus en broertje. 
Dat was het.
Laterss !! 


De mentor vroeg met een Bigsmile over zijn vader. Rida's gezicht veranderde totaal, hij kijk erg boos, zijn handen vormden vuisten. En voordat iemand het door had, sprong hij op de mentor, en begon hem te slaan. De mentor was kansloos ! Woo, die man is sterk, de jongens van onze klas probeerde zogenaamd Rida van hem af te halen.
Een meisje rende naar buiten en haalde 2 docenten en 1 jonge erbij. Na een paar minuten was het hun gelukt om hem van de mentor af te halen. Ik zat daar nog in shock. De mentor stond met moeite op en keek bang naar Rida.

Rida: Ewa aa tyfus jood probeer nog een keer over mijn pa te praten en we zien wel ! 
Flikker, dit was nog niets !
En hij werd meegetrokken. Ik stond op en liep weg. Ik moest weg, ik kan niet tegen gevechten. Ik ging naar de wc en begon te huilen. Alles kwam weer naar boven. :

Mijn lieve enige echte neef,
hij raakte verzeild in een vechtpartij, die uit de hand liep. Het ging over dat iemand zijn moeder uit schold die pas overleden was. En dan gaat hij door de lint. En uiteindelijk was hij neergestoken. En ik , ik zat daar toe te kijken, als een 6 jarige kan je ook niet echt veel doen.
Toen hij daar lag, rende ik pas naar hem toe,. Hij zei me : huil nooit om me , ik ga naar mijn moeder toe eindelijk, en beloof me een ding, vertrouw jongens niet , het zijn allemaal debielen en klootzakken, ze zullen alleen je hartje breken. Als je echt van me hield doe wat ik je zeg ! Ik hou van je!
En daar ging hij, in mijn armen overleden. 

Ik stond op waste mijn gezicht en ging weer terug naar het lokaal. 
Onderweg zag ik hem ook terug lopen naar het lokaal. 
Ik liep met een gebogen hoofd door, anders zou hij mijn tranen kunnen zien. 
Ik kon het niet inhouden om te snikken. En ik hoorde zijn voetstappen dichterbij komen.
En hij begon te praten:

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen