In het oog van Twen

Twen is een jongen van een jaar of vijftien. Hij blijkt zelf een kind van god te zijn. Vanaf dit deel zal het vooral uit Twen worden geschreven hoe hij Noah ontmoet.
Dit deel zal 8 hoofdstukken bevatten.

Proloog van deel 2

Het was gegeven door god.
God heeft drie kinderen op aarde gezet met een kracht. Krachten die met de natuur te maken hebben. Uranium, Plutonium en Curium. Deze drie konden behoorlijk wat schade aanrichten.
Ik bleef verscholen tussen de resten van het gebouw. Ik had niet geweten dat de knal deze schade kon aanrichten.
Dit moest de kracht Uranium wel zijn.
Ik kwam tussen de struiken en liep de krater in. Ik keek naar het weggeblazen buin en naar het zwarte zand. De meeste mensen waren met de grond gelijk gemaakt.
Ik wilde verderlopen als ik tegen iets zachts trap en eroverheen struikel. Ik draai me direct om en zie dat het ging om een jongen van rond de zestien jaar, met blond haar, zijn ogen waren gesloten. Ik keek goed naar zijn gescheurde kleding en het gele steen op zijn huid.
Jep, dit was de persoon met Uranium kracht.

Reageer (3)

  • Altaria

    I already like Twen

    9 jaar geleden
  • Itsuki

    Twen wordt super leuk.

    9 jaar geleden
  • Zoldyck

    Twen??? Oe, interessant^^
    Ergens ook wel jammer, want ik vond het leuk om vanuit Noah's standpunt te lezen...
    Hopelijk is Twen even leuk!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen