Rida:

Pff,, Die Denise moest eens weten wat erover haar gezegd word.!
Hmm Zal ik het haar zeggen of niet, Maar dan ben ik de gene die roddelt. Ik ben geen bitch als die wijfen. Weetje ik ga gwn vrienden met haar worden dan gaat niemand haar iets aan doen>!
Dat is het beste wat ik kan doen. Toch?

Denise:

ik vond de sfeer maar niets en vroeg of Pinar mee wou naar buiten. Maar ze weigerde.
Haar Smoes:?Het is te koud.
Terwijl het zomer is?
Maar okej, ik zei doei en liep weg. Dan maar zonder haar. Ik liep naar buiten en liep maar wat. Ik was toch lekker 2 uurtjes vrij en liep maar wat. Tot ik bij een parkje kwam. Daar aangekomen ging ik op een bankje zitten. Ik zag een stukje verderop een snackbar. Ik stond op en liep erheen. Ik had zin in een patatje en iets fris.
Daar aangekomen liep ik richting de Parel. Ik keek de jonge Marokkaan recht in de ogen aan. Op de een of ander manier kwam hij me bekend voor ?
Het was nog een jonge jongen. Jonger dan mij tenminste. Hij keek me met een lief glimlach aan en zei:

Jonge: Salam, wat mag ik voor deze schoonheid klaarmaken.
Ik: Hmm, als je normaal praat, doe dan maar een patatje en een colaatje.
Jonge: haha, hmm pittig enzo!?
Ik: neej zonder saus. En Jonge ik ben veel ouder dan jou dus ssst
Jonge: hahaha okey Ik laat je met rust

Wajoo, die lach kwam me zo bekend voor maar van waar weet ik niet?
Ik Hoorde opnieuw hetzelfde lachje. Ik keek de jongeman aan maar zag hem niet lachen?:
Ik keek achterom en zag daar Rida zitten met 2 vrienden.
Ik keerde me snel om. De jongeman keek me met een hele snikky blik aan.
Ik keek hem smekend met grote puppy ogen aan. Maar het was al te laat?

Jonge: Rida kom eens ff helpen!
Rida: pff jaa is goed a idiioot, ik doe het werk jij krijgt betaald heaa?
Jonge: daar zijn we broers voor togh? Lieve Broer
Rida: hahah ja sws toch

Toen stond hij naast me. Ik keerde me bang naar hem om. Hij stond gevaarlijk dichtbij.
Ik schrok en ging beetje naar achter:

Rida; woo ben ik zoo angst aanjagend?
Ik: ik, he nee, ik schrok van een spinnetje
Rida: haha kom eens met een betere smoes,?
Ik: haha neej
Rida: wat doe jij hier?
Ik: nou hmm, ik sta in een snackbar. Dus eten?
Rida: haha zoo slim ! Haha kom met ons zitten?
Ik: ons?
Rida: ik en 2 klasgenoten van ons
Ik: oo neej dankje k zit liever in het parkje
Rida: Hmmm is goed wat jij wilt 

ik knikte naar hem. Zijn broertje heeft nog niets klaar gemaakt voor me. Hij zat daar maar alsof het een film was. 
Rida: aa mogool ga der eten maken in plaats van te kijken!
Jonge: hwhaha is goed ik laat de tortelduifjes wel alleen.

Rida pakte een saus fles en gooide het op zijn hoofd.
Zijn broertje schreeuwde met pijn dat hij die terug kan verwachten. 
Rida begon te lachen. Ik? Ik was helemaal rood.
Nadat hij eindelijk klaar was met het eten maken. Zei ik ze allebei gedag en liep naar buiten.

Ik zocht een bankje, vond er eentje en ging erop zitten.
Ik had mijn patatje al snel op .  had echt honger. 
Ik was bezig met mijn cola te drinken totdat ik een hand op mijn schouder voelde,
ik keek om. En wie ik zag liet me stikken in mijn cola.

Het was..

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen