Niall

'Waarom zitten we allemaal in mijn huis?' vroeg ik terwijl ik van Harry naar Zayn naar Louis keek.
'Ik heb vliegtickets gekocht om naar Nederland te vliegen,' zei Harry. 'Voor ons allemaal.'
'O, god,' mompelde ik terwijl ik mijn ogen naar het plafond sloeg. 'Harry, dit heeft echt geen...'
'Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is?' vroeg Zayn.
'Harry belde Liam en toen nam Mackenzie de dochter van Mark, onze tuinman in het huis in Frankrijk op,' zei Louis. 'Nu gelooft hij dat ze een relatie met Liam heeft die al de tijd dat hij niet met ons was als tuinman met Mark werkte.'
'Dat klinkt belachelijk,' zei Zayn.
'Dankjewel,' begon ik.
'Wanneer gaan we naar Nederland?' zei hij daarna.
'Serieus...'
'Niall waarom wil je niet achter Liam aan gaan?' vroeg Louise zachtjes.
'Omdat hij ons duidelijk niet wil zien en ik niet mijn leven iedere keer kan omgooien als er ook maar een mogelijkheid is dat Liam ergens te vinden is. Hij is weg, hij wil niet met ons zijn en hij heeft daar al het recht toe.' Het werd stil en iedereen keek naar de grond. 'Wanneer gaan we?' zuchtte ik uiteindelijk.

Reageer (4)

  • Chasing1D

    Is er een kans dat je hier nog ooit mee verder gaat?
    Dit is zo'n ontzettend grote cliffhanger :'D

    7 jaar geleden
  • kukeluusje

    ik wil meer verder!!!
    please ?!

    9 jaar geleden
  • Lexia

    Omfg
    Ga door nu :8

    9 jaar geleden
  • July

    :o oké mevrouw jij gaat ons nu heel snel vertellen wat er is gebeurt met die brand!! Alsjeblieft (A)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen