Foto bij (TC) Join me in death if you love me! (laatste deel, deel1)

Hey Sweety's

Ja inderdaad je leest het goed, ik heb me zo laten meeslepen met dit laatste deel dat ik het in twee heb moeten splitsen. Dus na deze nog 1 deeltje en dan is deze story echt ten einde.........................................................................of niet???? We zullen wel zien;)


xx Candy

Na het heerlijke warme bad drogen we elkaar af en lopen rustig naar onze slaapkamer. Je zet je neer op het bed en kijkt me vol verlangen aan. Je ogen stralen alsof er miljoenen sterren in gevangen zitten.
Langzaam kom ik naar je toe en streel over je zachte wang. Genietend van mijn kleine aanraking sluit je jou ogen en kreunt zachtjes mijn naam. Je opent je mond om nog iets te zeggen maar snel leg ik mijn vinger op je prachtige lippen.
Geen woorden nu, laat ons enkel genieten van elkaar. Een kleine traan verlaat je oog en voorzichtig kus ik die weg.
Zachtjes duw ik je naar achter en kruip voorzichtig op je. Onmiddelijk omsluiten jou armen mijn lichaam en je zachte lippen druk je op die van mij. De tongzoen die volgt is er een vol passie, vol lust, maar vooral een vol liefde.
Minuten later laten we elkaar hijgend los en draai je je om zodat jij nu bovenop mij ligt.
Langzaam kus je je een weg naar beneden terwijl je handen teder mijn lichaam strelen.
Jou prachtige ogen blijven in die van mij kijken als je jou zachte mond rond mijn erectie brengt.
Ik huiver en ril bij het voelen van je tong die rondjes draaid rond mijn eikel.
Je bewegingen worden steeds sneller en die zorgen ervoor dat ik al mijn spieren aanspan en zachtjes begin ik te kreunen.
Ik tril en haal diep adem, mijn heupen beweeg ik op jou tempo mee om het gevoel nog intenser te maken.
Langzaam krassen je nagels over mijn ballen en nu kan ik een luide kreun niet meer inhouden.
Ik voel hoe je grijnst en je laat me penis even uit je mond glijden zodat ik wat op adem kan komen, maar op het moment dat ik diep inadem voel ik hoe je je vinger zachtjes bij me naar binnen laat glijden.
Ik schreeuw het uit van genot en knijp hard in de lakens. Je mond sluit zich weer rond mijn erectie en je zuigt en vingert me nu zo hard dat het niet lang duurt voor ik schreeuwend klaarkom.
Ik lig na te schokken van mijn heerlijk intens orgasme als jij uitgeput naast me komt liggen.
Vol liefde kijk ik je aan, je gezichtje zit onder het zweet en mijn vocht blinkt nog op je gezwollen lippen.
"Ik hou zoveel van je" fluister je zacht.
Zachtjes kus ik je lippen en proef mezelf.
"Ik hou ook heel veel van je, zoveel zelfs dat het me pijn doet".
Met grote ogen kijk je me aan en opeens rollen de tranen over je gezicht en je omhelst me alsof je me nooit meer los wilt laten.
Traag duw ik je van me af en leg je neer op je rug.
"Niet huilen liefje, niet nu, laat ons genieten van elkaar zolang het nog kan" fluister ik zacht terwijl ik je tranen van je gezicht wrijf.
Dan glimlach je jou witte tanden bloot en knikt traag.
Kussend over je prachtige lichaam baan ik mij een weg naar beneden net zoals jij daarstraks deed. Bij je sexlijntjes stop ik even en kijk je aan.
Steunend op je ellebogen kijk je me vol van verlangen aan.
"Toe nou Tommi!" kreun je ongeduldig.
Je doet je benen verder open zodat ik er tussen kan gaan zitten. Langzaam lik ik vanaf je ballen naar het topje van je eikel en hoor hoe je zachtjes kreunt.
"Oooh! Tommi!"...




Bij veel reacties post ik het vervolg misschien vandaag nog.



xx Candy

Reageer (18)

  • Lumen

    dit deel is toch anders geschreven
    dan de vorige 'stukken'.
    betere grammatica & bovendien een veel betere woordkeuze

    1 decennium geleden
  • Sick

    Nu echt het laatste deeltje :(

    1 decennium geleden
  • ZomaarIemand

    omg snel verder ö :D

    x

    1 decennium geleden
  • StarXKaulitz

    Hij is super;)

    1 decennium geleden
  • Theorem

    Verder(H)!

    xx

    edit: oh, deel 2 was er al. Ik ga snel verder lezen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen