Opdracht 3:
De feestdagen staan voor de deur! En wat is er beter dan een opdracht met sneeuw en kerstbomen! Het is de bedoeling dat jullie een one-shot schrijven van 1000 tot 3000 woorden rondom een Harry Potter kerst. Natuurlijk zijn er aantal eisen. Zo vinden jullie onder de spoiler een lijstje met tien woorden die er sowieso in moeten zitten. Voor elk woord die je vergeet, wordt er één van de vijfentwintig punten afgetrokken bij 'aan de opdracht gehouden'. Verder moet de hoofdpersonage van het stukje verhaal een zelfverzonnen vrouwelijke persoon zijn die kerst doorbrengt bij de Weasley's. Maak het zo realistisch mogelijk dat jouw personage daar is!
Het moet vanuit de ik-persoon geschreven worden.
Inleverdatum: 5 Januari 2015, middernacht.
Uiterlijk uitstel vragen voor: 4 Januari 2015, middernacht.

Woorden
1. Brand - X
2. Draak - X
3. Kaars - X
4. Tekenblok - X
5. Supermarkt - X
6. Lintje - X
7. Leesboek - X
8. Telefoon - X
9. Computer - X
10. Kaneelstok - X

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Necessity

    DAAR IS MIJN NAGELLAKKWASTJE! !!!
    ik vind je verhaal trouwens WEL leuk :)
    Ennn even een vraag voor de bedenker van de opdracht, hoe kom je aan die woorden? :')

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen