Foto bij Season 6 Chapter 11

Bij deze hoofdstukje 11!
Onderaan de story vind je een kersttoespraak van LordFantasy hahahaha
Enjoy!

Fabian

‘Daar ben je’ zuchtte ik.
‘Na 14 lange jaren, leef ik nog’ zei ze lachend. ‘Lilly wat heerlijk om jou weer te zien’.
‘Waarom kende de Opperster jou?’ vroeg ik direct.
‘Waar is Nivada?’ vroeg Margaery.
‘Die is onderweg’ zei ik.
‘Ik vertel jullie alles zodra Nivada hier is’.
‘Ik wil dat je het nu verteld!’ riep ik nu harder.
‘Jullie hebben mij gevonden, of naja, ik ben naar jullie toe gekomen, is dat niet genoeg? Ik had ook eerst lang verstopt kunnen blijven zitten, dus heb geduld en wacht gewoon!’ zei Margaery explicit.
Robyn hield mijn schouder vast en ik kalmeerde.
Op dat moment was er een luidde dreun te horen.
‘Een ster’ zei Vera direct.
Er was nog een dreun te horen, gevolgd door vijf andere dreunen.
‘Ik mag hopen dat dat onze soort is’ zei Robyn. ‘Wat anders is het nu officieel begonnen’.
‘We moeten gaan kijken’ zei ik direct.
‘Nee, jij blijft hier’ zei Sebastian.
‘We moeten kijken, misschien zijn het wel witte sterren’.
Ik liep weg, gevolgd door vrijwel alle andere.

Het duurde even voordat we alle bunkers door waren en inmiddels waren er verschillende andere dreunen te horen.
Bij de laatste bunker werden we direct tegengehouden door de wachters.
‘Het is foute boel daarboven’ zei een van de wachters.
‘Laat ons erdoor’ zei ik.
De wachters twijfelden even maar lieten ons toen erdoor.
Toen we uit de ingang van de kelders slopen, zag ik de groep al direct staan voor de stad.
‘Hij is hier’ zuchtte Robyn.
‘Wie is hier?’ vroeg ik.
‘Jouw rode ster’ zei hij. ‘Degene die jouw plaats in nam toen jij ons verliet. Youval’.
‘Youval?’ vroeg ik.
Voor de groep stond een jongen met rood haar en drie rode strepen als sterrentekens op elke wang.
Ik schrok van het aantal sterren wat wachter hem stond.
Het waren er ongeveer 12 in totaal, een aantal waar wij met 4 witte sterren nooit van zouden winnen.
‘Zie je wel, ik wist wel dat hij zou komen’ zei Youval direct toen hij ons aan zag komen.
‘Ach kijk, daar is Robyn dus’ zei hij vervolgens tegen de groep. ‘Kijk Fabian, we kunnen dit heel lang laten duren, maar als jij en Nivada gewoon met ons mee gaan en ons de krachten geven van de Opperster, is er geen oorlog nodig’.
‘Is dat waar het over gaat?’ vroeg ik vol verbazing. ‘Jullie willen de krachten van de Opperster?’
‘Maar natuurlijk’ zei Youval. ‘Het zijn de sterkste krachten die er zijn’.
‘Hoepel een eind op Youval en neem je rode vriendjes en vriendinnetjes mee’ zei Robyn. ‘Fabian en Nivada zullen nooit sterven!’
‘Verpletter ze!’ siste Youval.
Op dat moment schoot mijn blik omhoog en zag ik ongeveer 6 Supernova’s tegelijkertijd van witte sterren.
De sterren schoten naar beneden en kwamen recht bovenop de rode sterren terecht.
‘Eindelijk krijgen we serieuze hulp’ zei Robyn blij.
Ik keek naar de witte sterren die recht tegenover de rode sterren stonden.
‘Jullie zullen Fabian nooit aanraken’ zei de voorste.
Ik herkende alle witte sterren direct, sommige vager dan andere.
Opnieuw ontwikkelde er zich drie Supernova’s in de lucht en kwamen er drie nieuwe witte sterren bij.
Twee daarvan gingen bij de andere sterren staan en een jongen kwam direct naar mij toe.
‘Colix!’ riep ik meteen.
‘Fabian’ zei hij en hij omhelsde mij meteen.
‘Witte sterren kunnen ons niet tegenhouden’ zei Youval. ‘Zelfs jullie prachtige Opperster niet’.
Op dat moment werd er een rode ster neer geschoten die bevend en schokkend op de grond neerviel en iedereen draaide zich om.
Amira stond achter de rode sterren met veel ijswachters en vuurstrijders die allemaal wapens vast hadden.
‘Hoe kan een normaal wapen een rode ster naar beneden halen?’ vroeg Youval direct vol ongeloof.
Ik lachte hard en keek Youval recht aan.
‘Sterrenstof’ zei ik.
Op dat moment vielen de witte sterren aan en vlogen Nivada en Yvette onze kant op.
Sandra kwam samen met alle leiders van de districten en Amira naar ons toe.
‘Jullie hebben Margaery gevonden’ zei Sandra direct.
‘Nee die heeft ons gevonden’ zei ik.
‘We moeten nu onmiddellijk terug naar de bunkers’ zei Sergio.
Iedereen knikte en met z’n allen vluchtte we weg naar de bunkers terwijl de sterren het tegen elkaar opnamen.

‘Het voelt toch slecht om weg te gaan van een gevecht’ zei ik terwijl we door de vierde bunker liepen.
‘Geloof me, jullie zijn nog hard nodig’ zei Margaery.
‘En wij zijn er om jullie te beschermen’ zei Colix die naar Robyn en Yvette lachte.
We kwamen aan in de vijfde bunker en iedereen ging zitten, behalve Margaery, want die bleef staan.
Het bleef even stil en iedereen keek naar Margaery.
‘Margaery, hoe komt het dat de Opperster jou noemde terwijl ze stierf?’ vroeg ik als eerste.
‘Dat komt omdat ik iets weet wat niemand anders weet of kan’ begon ze.
‘Ik weet precies hoe we deze oorlog kunnen winnen en geloof me, dat wordt een hele opgave’.

Colix is toegevoegd aan Character Bios 1 en Youval aan Character Bios 2


Kersttoespraak van LordFantasy xD

Hello allemaal,

Ten eerste hele fijne feestdagen en alvast een geweldig 2015!
Want 2015 gaat ook erg leuk worden hier op Quizlet.
Ik ga namelijk een samenwerking aan met een goede vriendin van me die ook erg veel Fantasy schrijft, genaamd Arichibi. .
Samen zullen wij een enorme Fantasyserie gaan schrijven, want waarschijnlijk mijn laatste serie hier op Quizlet zal worden.
Hoe of wat is allemaal nog niet duidelijk, maar waarschijnlijk zullen we rond februari/maart gaan beginnen.
Deze story zal waarschijnlijk januari/februari ergens eindigen.
Ik hou jullie op de hoogte :)
MERRY XMAS!

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen