Foto bij Voorgeschiedenis

In dit eerste hoofdstuk nemen we je mee naar het ontstaan van The Nightclub.
Een oude bekende zal hier terugkeren, namelijk De Kletscaffia, die heel vroeger beter bekend stond als Het Ketscafé.

Bronnen:
- De bende van De Kletscaffia topic 165 (> beginpost)
- Het Kletscafé topic vijftig (> ledenaantal)
- The Nightclub topic 49 (> ledenaantal)
- Willen we allemaal niet terug naar vroeger? (> geschiedenis)

Beginpost:

Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: De strikt geheime Kletscaffia 165!




Café mededelingen:
~ Iedereen is Kletscaffioso! :Y)
~ Onze criminaliteit heeft al meer dan honderdvijftig topics gevuld.
~ Wij geven elke dag gratis geld (en wapens) (en lessen in drugshandel) (en codetaal-lessen).
~ Er bestaat een story over ons leven als criminelen! Enchanted!
~ Wij hebben een undercover TinyChat-account: klik.
~Wij hebben ook een eigen baas
~Raadpleeg je ook over hoe je deze geheime beginpost onderhoudt: De tips!!!


Het staat in onze gedragscode dat je deze beginpost moet lezen.

Zeg, ik ben hier nieuw. Hoe begon deze bende?
Wel, het is simpel. Er waren eens twee quizletters die van rellen hielden en zich bezighielden met criminele zaakjes. Dit deden ze beiden graag maar ze deden dit een beetje te illegaal. Zo begon het Kletscafffiosi-dee. Al binnen en topic hadden ze een paar vaste bendeleden en de eerste dag al was een groot succes. Zo groeide de Kletscaffiosi steeds meer en meer en op een dag was de criminaliteit de wereld te veel. En zo vernietigde de politie alles. Maar wij zijn allemaal prima in orde en houden ons nog nog lang en gelukkig bezig met obscure zaakjes.


Onze criminele bendeleden:
Werknemers.
L.D.L. • Lotta • COBAI • Huurmoordenares • 12
N.O.X. • Nori • Nori • Pedofiel • 12
C.R. • Crystal • Sciathan • Gifmenger • 12
J.V.O. • Jarne • Debbaut • Contactpersoon tussen de baas en de bende • 15
S.O. • Sofie • Zinser • Wachter van de thuisbasis • 14
K.R.A.G. • Kim • Coulson • Plannenberamer • 18
S.Y.L. • Sylvie • Pabitel • Directrice van wapenbedrijf • 20
K.Y.M. • Kyle • PianoMan • Gluiperige moordenaar • 17
F.R. • Fren • Asterism • Spion • 13
K.U.D.B. • Kim • Cumberman • Bedriegster • 17
E.R.L. • Eva • Wentelteefje • Computerhacker • 14
N.A. • Naomi • Aves • Leugenaar • 16
B.E.C. • Bes • Frodo • Miskend genie • 16
E.M.S. • Emma • Krull • Plannetjesverdoezelaar • 20
N.L.M.M. • Noa • iMickeyMouse • Inbreekster • 13
V.E. • Vera • DianePie • Kwaadaardige dokter • 14
R.R.. • Rick • McClair • Hacker • 17
R.O. • Ro • Orchideah • Drugs-in-drankjes-menger • 14

Verslaafden.
S.U.S. • Suuz • Cantabile • Gevaarlijke ninja • 17
E.R.B. • Erieka • Antisocial • Spioneertoestellenverkoopster • 18
G.A.H. • Gail • Aldea • Carjacker • 18
I.S. • Isa • Ring • Cocaïneverslaafde • 13
L.I. • Lisanne • Caesar • Speedverslaafde • 15
N.A.B. • Naomi • Anakin • Lsd-verslaafde • 19
Y.O.L. • Yolanda • DiNozzo • Xtc-verslaafde • 17
S.A. • Sanne • Verlac • GHB-verslaafde • 15
M.A. • Marlou • Arquitecta • Alcoholist • 14
J.A.B. • Jamy • Leshley • Sigarenroker • 17
J.A.M. • Jacco • Behati • Stoner • 18
D.A.H. • Daphne • LeMockingjay • Van alles en nog wat-verslaafde • 14
A.N. • Annemarije • Mulleroni • Wapenhandelaar • 16
D.S.E.N. • Do • SuperTOMMO • Drugsdealer • 13
L.K.E.V. • Leah • 24601 • Scherpschutter • 13
C.O. • Coosje • Flue • Drugskoerier • 14
M.V.D.H. • Minke • Shukaku • Geldwitwasser • 15
E.M. • Emma • Pama • Bendeadvocaat • 15
K.I.D. • Kim • Cassia • Heroïneverslaafde • 19
A.D.G. • Annick • Pukkelxding • Robotfototekenaar • 20
D.E. • Demi • Author • Gladde prater • 14
I.N.W. • Inge • Square • Badeendjessmokkelaar • 17
M.E. • Merel • Hanaemi • Tweede Bendeadvocaat • 15
F.R. • Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17
S.U. • Suzanne • Abadine • Mensensmokkelaar • 16
E.Z. • Ezra • Syeira • Overvalster • 15
A.L.B. • Aline • Schuester • Serieverslaafde • 14
M.E. • Melissa • Neri • Zakkenroller • 14
A.N.B. • Aniek • Memoria • Dief • 15
M.A.B. • Marlijn • Rhaego • Spamverslaafde • 15
E.V.A. • Evelien • Kawena • Tolk • 18
N.I. Nina • Nina2Musical • Chocoladeverslaafde • ?
X.N. • Xanthe • Bourne• Assasin • 15

Wil jij ook bij de meest criminele bendeleden ever horen? Iedereen is welkom! Hoe meer mensen, hoe meer geld. :3
Zeg je initialen, naam, leeftijd en activiteit in de Kletscaffia, dan hoor je erbij!

Prijslijst van het café waar de Kletscaffiosi gaat kaarten.
     


     



De Kletscaffiosi; Wist je dat..?
Wist je dat:
• De Kletscaffiosi is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
• Nori (Nori) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
• Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
• Jarne (Debbaut) de prijslijst heeft bedacht?
• Rick (McClair) de Kletscafésite heeft gemaakt?
• Lotta (COBAI) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
• De Kletscaffia ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
• Hier de weddenschap tussen Jarne (Debbaut) en Erieka (Karthus) is ontstaan?
• Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
• Nori (Nori) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
• Lotta (COBAI) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
• Lotta (COBAI) (bedenker van de naam), Jarne (Debbaut) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
• Sick nu echt officieel is?
• Rick (McClair) goed is in het bedenken van ships?
• Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
• In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?
• Gail (Aldea) van trollen houdt?

Just a reminder!!
~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar. Wel tegen de politie uiteraard.
~ Iedereen is slecht en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen - met uitzondering van de politie.
~ Als je een topic steelt, weet dan zeker dat je het kunt onderhouden, meer naar boven vind je tips om een beginpost bij te houden.


The Nightcub heeft zijn wortels van het offtopic Het Kletscafé (later De Kletscaffia).
Er zijn zeer veel overeenkomsten tussen Het Kletscafé en The Nightclub. Niet alleen zijn er een hoop voormalige leden van Het Kletscafé nu lid van The Nightclub. Ook het achtergrond idee is nagenoeg hetzelfde.

~ Het Kletscafé:
Een online café waar men kan praten.
~ The Nightclub:
Een online dancing waar men kan praten.

Het grootste verschil tussen de twee is waarschijnlijk de omvang. Naast het feit dat Het Kletscafé meer leden had, was de beginpost ook een stuk uitgebreider, kortom: alles was groter!

Het verschil in aantal leden:
Waar het Kletscafé rond topic vijftig 35 leden had, heeft The Nightclub er maar 29.

Tot zover de verschillen en gelijkenissen. Jullie denken nu waarschijnlijk “Als er zoveel gelijkenissen zijn, waarom dan een volledig nieuw topic?”

We schrijven twee mei 2014. Een groepje trollers beginnen een grap die in het begin wel grappig is, maar later vreselijk uit de hand loopt.
Ze stellen zichzelf voor als mensen die het huidige Quizlet terug zullen veranderen naar vroeger: een Quizlet zonder RPG's, spelletjes en One Direction.
Uiteraard gebruiken ze fakeaccounts voor hun grap, maar helaas komt iedereen er al snel achter dat het een aantal users uit het Kletscafé zijn. Hierdoor krijgt het topic toch een negatieve bijklank en dat niet alleen, het zal ook zorgen voor ruzies binnen het topic zelf.
Ondanks de fakeaccounts worden geband, mogen de fakers blijven. Gelukkig houden ze de eer aan zichzelf en blijven ze weg uit Het Kletscafé.
Na een paar maanden komen ze terug en beginnen ze lastig te doen tegen enkele users die op dat moment aanwezig zijn. Er ontstaat een ruzie, waardoor heel het topic versnippert: Het Kletscafé valt uit elkaar en is daarmee voorgoed verdwenen.

Een aantal weken later lanceert Gail in samenwerking met Sylvie het eerste topic van The Nightclub en hoe het dan verder gaat, lezen jullie in het volgende hoofdstukje.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen