Foto bij Darkness.

deze is om jullie te plagen (A)

Ditmaal was het anders. Ik voelde hoe moeilijk het was om terug bij bewustzijn te komen. Een zwarte leegte trok me steeds terug, hield me in zijn greep. Een zware druk rustte op mijn borst waardoor ademhalen moeilijk werd. Ik vocht met al mijn macht, probeerde naar boven te komen, maar het hielp niet. Iets zei me dat het over was, dat ik mijn tijd had gehad. En was dat niet mooi? Ik had eeuwen langer mogen leven dan de gemiddelde mens. Dat die eeuwen gevoeld waren met eenzaamheid liet ik achterwege, ik wilde niet denken aan de tijd dat ik bij mijn zogezegde vader en dito broer leefde. Enkel de laatste jaren van mijn bestaan had ik echt geleefd. Zodra ik Jasper voor het eerst had gezien, voelde ik me alsof ik echt leefde. Sindsdien was elke ademhaling anders, elke geur, elke aanraking. Alsof ik uit een droom was ontwaakt, alsof de grijze sluier die voor mijn ogen hing, werd weggetrokken. Helaas was dat met deze droom niet hetzelfde. Het zwarte was geen sluier, het was een mist die me omsingelde en me steeds verder met zich meetrok. Ik wilde me overgeven niet langer vechten tegen het onvermijdelijke. Stoppen met deze onzin, want geluk was me niet gegund. Misschien dat ik daarboven een beter leven had, als dat leven was weggelegd voor mij dan toch. En wat gaf het ook? Zolang ik wist dat Jasper gezond en wel was, maakte het me niet uit wat er met mij gebeurde. Als Jasper leefde, was ik gelukkig. Ik voelde hoe de duisternis me langzaam overnam, hoe ik sneller wegzonk. Een laatste woord verliet mijn lippen, ik hoopte dat mijn familie het zou horen. En zou beseffen hoe dankbaar ik hen was voor de tijd die ze mij hadden gegeven. Steeds verder zakte in de diepte in, tot iets me tegenhield. Ik bleef waar ik was, gehuld in duisternis. Een stem heel ver weg fluisterde me iets toe. Ik wilde me niet concentreren, niet horen wat de stem me vertelde. Ik had net mijn lot aanvaard, waarom kon ik nu niet gewoon gaan? Een fluwelen stem fluisterde mijn naam. Het was alsof ik een schok kreeg die door mijn hele lichaam uit ging. Ik wilde niet meer sterven, ik wilde weg uit deze duisternis. Weer mijn naam, ditmaal helder. Een stem doordrongen van pijn. Jasper. Mijn Jasper. In gedachten schreeuwde ik zijn naam. Ik vocht mijn weg door de duisternis. Waarom zag ik niets, waarom kon ik me niet bewegen? Aan andere stem bereikte mijn gehoor. De woorden die ik hoorde, konden niet waar zijn. Ik was niet dood, nog niet. Niet zolang Jasper in me geloofde. Ik had hem nodig. Hij was de enige die me hieruit kon halen.

Reageer (7)

  • Matix

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Toepasselijke foto (A)
    Super, snel verder!

    1 decennium geleden
  • DayLight

    verdeerrr =)

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    O.oVERDERRRR!!!!

    X

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Potverdriedubbeltjes
    Wat had ik nou gezegd
    Niet dood gaaan!
    En wat doet ze
    Ze gaat bijna de pijp uit joh!
    Nou dat gaat dus echt niet gebeuren
    En weet je waarom niet?
    Omdat ik anders alle Aliens op je afstuur
    En natuurlijk heb ik daarvoor alle bowlingballen weg gehaald
    Zo slim ben ik dan ook weer wel
    En dan kun je je niet meer verweren
    Deze dreiging geld ook voor als je niet snel genoeg verder gaat
    En snel verder gaan betekent nu!
    Dus gaa maaar heel snel verder
    Want je Aliens zullen vast niet zachtzinnig met je omgaan
    Zodra ze je te pakken hebben!!
    Muwahahahahaha
    Sorry ben even in een evil bui, heb net chocola op
    Moet je je vooral niets van aantrekken
    En oke ik stop maar met te veel praten
    Want zo moet jij langer lezen en kun je minder snel door met je verhaal
    En die seconden kunnen cruciaal zijn
    Dus waar ben je mee bezig!
    Stop met lezen
    Lees dit maar als je verder bent gegaan
    Je hebt er nu de tijd niet voor
    WAT ZEG IK NOU!!
    STOP NOU MET LEZEN!!!
    Ahh zucht -.-
    Noujaaa ik zal wel ophouden met zo debiel doen
    Voor als je het nog niet begrepen had:
    Snel verder :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen