Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • purphose

    Bij mij sneeuwt et niet lmao (:

    AWHE DIT IS ZO CUTE AADJJAKAKEJEBDNXKZOQJQMQNEBDJS ZO LIEF ZO MOOI GESCHREVEN.

    gewoon prachtig! <3

    9 jaar geleden
  • Liesiemo

    Ohh heerlijk dit. Ik houd van die droge, lieve opmerkingen in je verhaal.
    Mijn kerstdagen waren fijn! En een derde kerstdag inclusief sneeuw was natuurlijk een cadeautje! Verder ga ik deze week vriendinnen meeten en oud&nieuw vieren. Wat zijn jouw plannen?

    (Omg ikr!! Ik zat gisteren filmpjes terug te kijken van wwa en nu heb ik zo'n zin in 13 juni. Duurt veeeeel te lang)

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    Oh en iets over mij....
    Mijn allergrootste passies in dansen en muziek. Ik wil ook een dansopleiding gaan doen, maar dan moet ik wel aangenomen zien te worden in januari bij de auditie.... Muziek luisteren doe ik vrijwel altijd, zelfs als ik slaap, dan blijft mijn radio namelijk gewoon aan. Ik luister naar heel veel verschillende dingen, het varieert eigenlijk gewoon per dag. Ik moet wel toegeven dat ik een hekel heb aan jazz... Vreselijk, is me veel te druk en plingel-plangel-achtig (ik snap als je geen flauw idee hebt wat ik bedoel)
    Mijn lievelingseten is chocolade-ijs en zoute popcorn. Niet samen. Nooit samen.
    Mijn lievelingskleur is grijs en daar sta ik ook gewoon op, dus probeer me niet te vertellen dat grijs geen kleur is XD
    Een van mijn grootste hobby's is het internet. Mijn laptop en ik zijn dan ook in een serieuze relatie met elkaar, maar zodra Harry zou willen, schuif ik m'n laptop maar al te graag aan de kant hahaa...
    En ja.... Dat ben ik zo ongeveer wel... Denk ik,.
    OH! Een vriendin van mijn vergelijkt mijn kledingstijl met die van Harry en die van Ashton. Iets wat niet heel raar is, omdat ik alleen maar zwarte skinnyjeans draag en zij dat ook doen. Toch hoop ik dat ze geen highwaisted broeken dragen... En dat mensen niet mijn navel kunnen zien als ik een blouse draag XD

    Vertel ook wat over jezelf!!
    LOTS OF LOVE

    9 jaar geleden
  • Chantilly

    DE SNEEUW WAS/IS GEWELDIG!

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    We leerden elkaar opnieuw kennen, geen van ons tweeën was dezelfde persoon die we twee jaar terug waren, en ik viel nog harder voor Vicky dan ik ooit gedaan had.

    Ik weet niet waarom, maar dit vind ik een verschrikkelijk mooie zin
    (H)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen