Foto bij 39

even een oude foto van Tom. Ik vind zijn haar nu echt een stuk leuker, wat vinden jullie? Zijn donker (geverfde?) haar/cornrows/dreads of zijn dreadlocks in zijn eigen haarkleur met een petje en zo?
Super bedankt voor de reactie's!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Nikki4ever

    Yes, er gebeurd iets in Touk land.
    Trouwens, ik vind het heel respectloos om die dames het huis uit te jagen terwijl ze nog niet helemaal aangekleed zijn. God, is het zo lastig om even te wachten tot ze aangekleed zijn? Of is dat te veel gevraagd? Blijkbaar, respectloos mens. Sorry hoor maar hoe vrouwen hier respectloos worden behandeld, is niet normaal. Verder leuk verhaal.

    8 jaar geleden
  • jerasu

    ik vind de tom van nu toppiieeee! niet meer veranderen haha!
    maar aaahw wat een zielig maar toch lief stukje!! Mooi geschreven! Snel verder!
    (flower)

    9 jaar geleden
  • Iskuane

    ahhhh... Tom is helemaal in de war. Hij mist Bill en natuurlijk Anouk ;)

    Mooi verhaal en goed geschreven!

    Ik vind de Tom van nu mooier dan vroeger. alhoewel ik de (blonde) dreads wel heel apart vond.
    Hij is nu (natuurlijk) meer volwassen en gespierder....:D
    Moest wel even aan de baard wennen maar zoals hij het nu heeft vind ik het wel mooi.

    Ga je snel weer verder? (flower)

    9 jaar geleden
  • XTokioHotelXLov

    mooi stukje zeg :)
    ik vond hem knap met corncrows :)

    xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen