Foto bij (TC) Join me in death if you love me! (Einde)

Hey Sweety's

Jup dit is het einde, misschien hééél misschien komt er een vervolg, ik weet het nog niet.

Iedereen alvast heel erg bedankt voor het lezen en het geven van reacties (K)


xx Candy

Krachtig zuig ik aan je lid en blijf je aankijken. Jij hebt het allang opgegeven met kijken en ligt met holle rug te kronkelen van genot.
Steeds zwaarder begin je te hijgen en terwijl je mijn naam blijft kreunen kom je schokkend klaar.
Ik blijf je vol bewondering aankijken terwijl je uithijgt. Dan kom je plots recht op de meest gracieuze wijze die ik ooit gezien heb.

"Tommi...Ik wil je nu!"

Zonder verder nog iets te zeggen ga je op handen en knieen zitten en steekt je jou appelvormig kontje in de lucht. Uitdagend en sensueel kijk je over je schouder naar mij terwijl je over je lippen likt.
Langzaam kruip ik naar je toe en streel over je rug waardoor je kippevel krijgt.

"Nu Tommi...NU!" kreun je opgewonden.

Hoe je daar zit en me smeekt je te nemen doet me bijna komen. Voorzichtig breng ik mijn eikel naar je sterretje en druk langzaam naar voor.
Je kreunt hard bij de eerste stoten die ik geef en gilt onophoudelijk mijn naam.

"Tommitommitommi dit is zooo lekker!"

Ik neem je heupen vast en haal me even uit je waarna ik je weer hard penetreer. Je gilt het uit en brabbelt de meest geile woordjes die ik ooit heb gehoord.

"Tommi, ik wil je zien als je klaarkomt!" hijg je zwaar.

Ik kom uit je en meteen draai je je om en slaat je benen rond mijn heup. Je trekt me dicht tegen je aan en onmiddelijk druk ik mij weer hard bij jou naar binnen.
Weer schreeuw je mijn naam en ik voel hoe mijn buikspieren zich voor de tweede keer vandaag aanspannen.

"Ik...ik kom bijna!" kreun ik moeilijk.

"Neee! Nog niet bitte!"

Je kijkt me hijgend aan en ik neem je erectie vast en beweeg je voorhuid op en neer op hetzelfde ritme als ik je neuk.
Langzaam begint je lichaam te schokken.

"Jaa Tommi...ja..ik voel...ik voel...AAAAAAAHHHHH!!!"

Met een machtige gouden explosie kom je klaar en door de druk die daardoor ontstaat rond mijn lid voel ik mijn orgasme nu ook aankomen.
Nog een laatste keer druk ik mezelf diep in je en voel dan hoe ik leegloop.
Schokkend en trillend laat ik me op je neervallen terwijl we beiden nagenieten van ons orgasme.

"Ik hou zo verschrikkelijk veel van je" hijg je.

"Ik zie jou liever dan het leven, liever dan het licht in mijn ogen of de grond waarop ik loop" fluister ik zacht.

We geven elkaar nog een zoen en tevreden kruip je dicht tegen me aan en legt je hoofd op mijn borst.



Opeens schrik ik wakker van luid gesnik. Verbaasd open ik mijn ogen en kijk de kamer rond. Op de stoel aan het bureau zie ik je zitten met je gezicht in je handen. Je schouders schokken hevig en mijn hart mist een slag als ik zie naar wat jij aan het kijken was.
De laptop staat aan!
Geschrokken spring ik uit bed en loop naar je toe. Als ik mijn hand op je schouder leg schrik je op en begint onmiddelijk histerisch te huilen.

"Alles staat erop Tom. ECHT ALLES!!! Ik wil niet meer Tom! Laat het ophouden!".

Sussend neem ik je in mijn armen en draag je terug naar het bed.
Hier eindigd het dan!
Nadat ik je wat heb kunnen kalmeren hebben we nog lang zitten praten en zijn tot het besluit gekomen dat het nu wel genoeg is geweest, we hebben geen zin in al die afkeurende en walgende gezichten van al wie die beelden tezien zal krijgen.
Langzaam sta je recht en loopt terug naar het bureau. Nadat je de laptop heb dicht gedaan neem je nog iets uit de schuif.

"Ik heb een afscheidsbrief geschreven" zeg je stil.

Ik knik en neem je hand vast en bekijk vlug de brief die je waarschijnlijk al een tijdje had klaarliggen. De tekst is prachtig, hopelijk zullen degene die ons vinden daar ook zo over denken.
Je zet je terug naast me op bed en je neemt de gifbeker in je handen.

"Vaarwel Tom, hopelijk zie ik je straks terug hierboven"

Ik slik mijn tranen weg en bijt op mijn lip als ik je zie drinken. Daarna geef je de beker aan mij en lacht triest.

"Tot zo lieve Bill"

Ik zet de beker aan m'n lippen en drink de rest langzaam uit.
We leggen ons neer en ik neem je stevig vast in mijn armen. Jou ogen laten die van mij niet los en ik zie na een tijdje dat je het steeds moeilijker krijgt om wakker te blijven. Ook ik moet moeite doen maar met mijn laatste kracht lukt het me nog om een kus op je lippen te drukken.
Nog even kijk je me aan en lacht, daarna sluit je jou ogen en voel ik hoe je verslapt.

"Tot straks liefje" zucht ik met mijn laatste krachten voor ook mijn ogen onvermijdelijk dichtvallen.



Bill's afscheidsbrief



Afscheid nemen bestaat niet, wij gaan wel weg maar we verlaten je niet.
Je moet ons echt geloven, al doet het pijn.
We willen dat je ons los laat,
en dat jullie morgen weer verder gaan.
Maar als jullie eenzaam of bang zijn, dan zullen wij er zijn.
Kom als de wind die je voelt en de regen.
Volg wat je doet als het licht van de maan.
Zoek ons in alles dan kom je ons tegen,
fluister onze naam en wij komen er aan.
Zie wat onzichtbaar is, wat je geloofd is waar open je ogen maar en dan zullen we bij je zijn,
alles wat jullie moeten doen is ons op ons woord geloven.
Kijk in de lucht, kijk naar de zee waar jullie ook zullen lopen ja wij lopen met jullie mee.
Iedere stap en ieder moment waar jullie dan ook zullen zijn, wat jullie ook doen, waar jullie ook gaan wanneer je ons nodig hebt fluister gewoon onze naam en wij komen er aan.
Want afscheid nemen bestaat niet.
Ooit zien we elkaar weer.

Vaarwel en vergeef ons.

Bill en Tom






Zo lieve lezertjes, hopelijk hadden jullie zakdoekjes genoeg bij de hand;)
Of deze story een vervolg krijgt is nog niet zeker, eerst wil ik verder doen met m'n andere verhalen MAAR moest er ooit een vervolg op komen dan verwittig ik iedereen die op dit laatste deel een reactie heeft achter gelaten.

Nogmaals bedankt voor het lezen.(K)

xx Candy

Reageer (48)

  • Lumen

    Ja & ik zit hier effe te wenen.
    deels ook omdat die tekst van dat lied, me doet denken aan
    de het verlies van mn zus& stiefpa

    1 decennium geleden
  • darksunside

    je verhaal is echt geweldig
    je moet een vervolg schrijven
    dat ze als geesten hun familie en vrienden helpen maar toch bij elkaar zijn

    xxx(huil)
    ik moest echt huilen toen ik het las

    1 decennium geleden
  • Necessity

    wow....
    deze story is echt geweldig
    ik lees hem nu pas (beetje laat maargoed) en ik zat hier al bijna huilend maar die afscheidsbrief/lied is ook het afscheid geweest van iemand van wie ik echt heel veel houd dus nu zit ik hier echt huilend
    xxx

    1 decennium geleden
  • deadblackday

    hij was goed, en nee, de box met zakdoekjes was bijna leeg!! en je MOET wel een vervolg maken hoor!! voor je fans??

    1 decennium geleden
  • NoBoundaries

    Toch zo lief dat ze samen sterven (H)

    Deze story in 1 woord : WAUW!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen