het is nu zomervakantie in het verhaal dussss

'Je mag wel even binnenkomen dan leg ik het je uit, oke?' Vroeg mam en ze legde een arm op Draco's schouder.
Draco knikte beduusd en ging binnen op de bank zitten.
'Waar is Jady?' Vroeg hij geschrokken.
'Jady is.. boven, maar..' Antwoordde mijn moeder.
'Kan ik naar haar toe?' Vroeg Draco.
'Als ik het je heb uitgelegd, oke?'
Draco knikte en mijn moeder begon met het vertellen.
'Nou, Jady is niet ziek, maar ze heeft het heel erg moeilijk.'
'Moeilijk?' vroeg Draco. Mijn moeder had tranen in haar ogen toen ze begon te vertellen.
'Mariah heeft een ongeluk gehad een paar dagen geleden, met haar scooter.'
Draco schrok, en wist niet wat hij moest doen, troosten of..
'Ze was met haar vriend opweg naar de stad, maar toen kwam ze onder een auto, en lag ze een tijd in het ziekenhuis.' Mijn moeders ogen blonken van tranen.
'Ze heeft het niet overleefd, haar vriend ook niet.' Zei mijn moeder en Draco's lip trilde.
'De familie heeft het er moeilijk mee en...'
Gebonk op de trap. Ik kwam binnen.
'Draco?' Zei ik. Ik had een roodbehuild gezicht. Ik stond even stil en vloog hem toen in zijn armen.
'I-ik, m-ijn z-zus..' Zei ik maar Draco zei dat hij alles al wist.
'Ze, en eigenlijk iedereen voelt zich niet goed. Tiffany gaat niet naar school.'
'Draco, ik k-kom niet n-naar school.'
'Niet naar school?' vroeg hij verbaasd.
'Ik kom waarschijnlijk in de k-kerstvakantie weer terug. Ik k-kan gewoon n-niet..' Voor ik weer begon te huilen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen