Foto bij Hoofdstuk 10 ~ O2

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Sleepsong

    Wow, dit hoofdstukje was zo ongelofelijk breekbaar! Heel mooi! Ik hou van het dromerige in het begin en hoe die droom heel plots volledig verbrijzeld wordt. En hoe Jess die droom levend probeert te houden. Vooral het laatste vind ik eigenlijk mooi hoe Jess zich hopeloos vastklampt aan die droom en niet wilt loslaten.
    En het playboy gedeelte vind ik ook super, dat doet Charlie leven. Nu is Charlie meer dan een personage, het wordt echt een persoon. (Dat was al want jouw personages hebben sowieso heel veel diepte maar dit maakt Charlie als persoon nog realistischer.)
    En ik ben nog steeds grote fan van Charlie zijn 'kunstzinnige' breekbaarheid en verdriet. Ook omdat jij het zo mooi kan omschrijven. En omdat ik de laatste tijd een aantal interviews heb gelezen van zangers die zeggen dat zij betere liedjes schrijven als zij ongelukkig zijn. ^^ En die laatste zin was ontzettend mooi!

    9 jaar geleden
  • Kattris

    Seriously tho, Charlie kon wel wat leuks zeggen over Jess, ik bedoel er is zoveel moeite ingestoken, dat kan iedereen zien.
    EN WAT IS DAT TIJDSCHRIFT EVEN SERIEUS HET MAAKT ME BANG.

    9 jaar geleden
  • weirdsister

    Ik was echt zo vermoeid vandaag, en ik moet nog leren. Maar jouw hoofdstukje heeft me wel wat vrolijker gemaakt.

    9 jaar geleden
  • QueenOfEmerald

    Oh, ik wil Tamara opgeven, ik wil Tamara opgeven, waar kan ik dat doen???

    9 jaar geleden
  • Amica

    Ik heb ook 3 mededelingen voor je (:
    1. Leuk, ik had al gezien dat je de volgende was
    2. Proficiat, alleen heb ik al gestemd maar als ik kon zou ik nog wel een paar keer willen stemmen
    3. Waar kan je nu weer personages opgeven?

    En ik had dus totaal geen zin in school en nu voel ik me sad omdat we al huiswerk hadden tegen morgen (huil)
    Mja snel verder xx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen