Foto bij || 19

Zie Dylan knap zijn ^^ Oke ik bedoel dus Jack Harries. Ik weet dat ik Finn en Jack door elkaar gebruik allebei voor Dylan, maar ik doe dit omdat ze toch zo op elkaar lijken en ik dan meer keuze heb voor foto die wat bij het stukje pas.
Hmm ze zijn zo knap en dan nog met twee. Al is Finn licht mijn fave, wie die van jullie?

Jade Elizabeth Martin


“Ik denk niet dat ik het aan Dylan ga vertellen.” Louise kijkt me verbaasd aan.
“Waarom niet?” Ik zucht en een traan rolt over mijn wang.
“Ik ben bang dat hij zal denken dat ik lieg en hun gewoon nog eens wil ontmoeten of dat hij juist alles tegen Luke gaat zeggen en ik weet niet of ik dat wel wil?” Louise trekt haar wenkbrauwen op.
“Wat? Jade! Waarom zou je dat niet willen?”
“Omdat ik niet wil dat Luke denkt dat ik hem stalk? En ik denk dat Luke mij niet meer wilt kennen.” Zucht ik, terwijl er nog een traan over mijn wang glijdt.
“Jij moet doen wat jou het beste lijkt, maar ik hoop dat je Luke snel genoeg zal terug zien. Zodat je kan zien dat hij jou wel nog wilt kennen.” Louise slaat haar armen om me heen en ik begin zacht te snikken, op de achtergrond speelt ‘Long way home’. Ja ik had de CD al gekocht, het was het eerste wat ik had gedaan toen ik opstond en het eerste wat ik had gedaan als ik thuis kwam was hun CD opgezet.
“Wanneer zie je Stephen terug?” Een kleine glimlach komt terug rond mijn mond.
“Morgen.” Louise begint te grijnzen.
“Wat gaan jullie doen?”
“Een verassing, dus ik weet het niet.” Louise haar grijns wordt enkel nog groter en begint in haar handen te klappen.
“Ik ben zo blij voor jou Jade.” Mijn tranen zijn over en ik begin ook te glimlachen, Stephen is echt lief voor me.

>> Jadie, is alles oke? Ik heb niks meer van je gehoord sinds we uit zijn geweest? ;( xx D

Dylan, oeps juist ik had niet meer geantwoord omdat ik had ontdekt dat hij elke dag Luke zag en ik zo kapot er van was geweest.

<< Heee Didi, ja hoor alles is oke. Lou is hier al twee dagen op rij, daarom weinig tijd. Xx J.
>> Oke. Is het goed als ik vanavond even af kom? Of is Louise daar dan nog? Ik wil even met ons twee zijn, nu ik nog hier ben. Xx

Geschokt kijk ik naar Louise en laat haar het berichtje lezen.
“Zou hij -?” Ik schud direct mijn hoofd.
“Nee nee, niet Di hij heeft nog zo gezegd dat hij enkel vrienden wou zijn.”
“Maar gevoelens kunnen altijd veranderen Jade?”
“Nee Lou nee. Dylan is niet verliefd op me.” Ik begin licht aan mezelf te twijfelen en zucht.
“Zeg hem dan dat het oke is en dat weet je het zelf vanavond?” Ik knik en neem mijn gsm terug, die ik net in de zetel heb laten vallen.

<< Is goed, tegen 19u? Xx J
>> Ik zal er zijn. Xx D

Louise was rond een uur of 5 weggegaan en sindsdien ben ik helemaal aan het stressen. Wat als Dylan echt gevoelens voor me heeft? Wat moet ik dan doen? Hij weet toch van Stephen?
Snel ga ik me wassen zodat hij me niet met mijn vettige haar en rode ogen van het wenen moet zien en wanneer ik weer fris gewassen beneden kom, is het al 6uur.
Snel warm ik een restje pizza van gisteren op en steek een andere CD in. Dylan moest niet horen dat ik het album van 5 Seconds of Summer plat draaide, vooral omdat het niet over hun mocht gaan. Anders zou ik zeker en vast aan Luke denken en terug beginnen wenen.
Precies om 19u gaat de bel en zenuwachtig open ik de deur.
“Hey Jadie.” Dylan slaat kort zijn arm om me heen en hangt dan zijn jas op.
“Dag Di, iets drinken?” Kort knikt hij en loopt naar de living, terwijl ik naar de keuken loop en twee glazen cola neem.
“Alstublieft.” Ik geef hem een glas cola aan.
“Dankje.” Dylan blijft vijf minuten naar zijn glas kijken en doet af en toe zijn lippen van elkaar, klaar om iets te zeggen, maar bedenkt zich dan op het laatste moment.
“Wat is er Di?”
“Ik moet je iets zeggen, Jade. Ik wil eerlijk met je zijn, voor ik terug weg ben, voor je er door iemand anders achter komt.” Hij slikt en kijkt me kort even aan. Door dit wordt ik enkel nog zenuwachtiger.
“Zeg maar.” Stel ik hem gerust, maar mezelf niet echt.

Sorry voor het lange lange niet schrijven maar ik zit dus midden in den blok. Dinsdag mijn eerste examen..
Sorry voor de cliffhanger...
En wat denken jullie dat Didi wilt zeggen tegen Jade? En van haar beslissing om niks te zeggen van Luke?

Reageer (6)

  • Nisssie

    HEB JE NU AL EXAMENS :o:o:o:o
    Good Story anyways

    XxxSnelVerderXxx

    9 jaar geleden
  • Archenemy

    Well fuck, misschien is de oppereenhoorn dood?
    Nee maar okay heel even, jij, jij mag dit niet zomaar spannend maken zonder..
    Koekjes? Nou iig snel verder c:

    9 jaar geleden
  • MeloveEmma

    Wat wij denken maakt me geen donder uit, ik wil het weten!
    Snel verder please!

    9 jaar geleden
  • Hemmotionz

    AAAAHHHHHH JIJ MOET GEWOON VERDER!!! Ik sta helemaal zot van je verhaal!
    Succes met je examens en snel verder?

    9 jaar geleden
  • ChocolateMuffin

    Ik denk dat hij wil vertellen over stephen!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen